تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

استقرار ۳۰۰۰ پلیس اسرائیلی برای اجرای منع آمد و شد شبانه

پلیس رژیم صهیونیستی به منظور اجرای طرح ممنوعیت رفت‌وآمد شبانه در ۴۰ شهر و روستای کانون شیوع کرونا، ۳۰۰۰ نیروی خود را در کنار چند صد سرباز اسرائیلی مستقر کرد.

کد خبر: ۷۰۹۲۲
۱۱:۵۹ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، پلیس رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد، ورود به مناطق قرمز مجاز بوده و محدودیتی ندارد، اما خروج از این مناطق در ساعات ممنوعیت رفت‌وآمد‌ها یعنی هفت عصر تا پنج صبح ممنوع است.
 
پلیس رژیم صهیونیستی گزارش داد: تمامی ساکنان شهر‌ها و شهرک‌هایی که در طرح ممنوعیت رفت‌وآمد شبانه هستند، نباید بیش از ۵۰۰ متر از خانه‌های خود فاصله بگیرند، مدارس به استثنای نهاد‌های آموزشی ویژه معلولان و نیز زیرساخت‌های غیر اصلی تعطیل خواهند شد و افراد تنها اجازه خواهند داشت برای کار و تهیه مواد غذایی و پزشکی از منزل خارج شوند.
 
همچنین در این بیانیه تاکید شد: ۳۰۰۰ نیروی پلیس در کنار صد‌ها سرباز ارتش این رژیم برای اجرای طرح ممنوعیت رفت‌وآمد‌ها در ۴۰ شهر و روستای واقع در مناطق قرمز کرونا مستقر خواهند شد، پلیس از ارتش خواسته ۵۰۰ سرباز را جهت تضمین اجرای طرح در دو شهرک کفر عقب و عناتا و اردوگاه شعفاط که فلسطینی‌ها در آن سکونت دارند، با این نیرو‌ها همراه کند.
 
اراضی اشغالی در چند هفته اخیر شاهد افزایش بی‌سابقه موارد ابتلای روزانه به کرونا بوده است، وزارت بهداشت این رژیم روز سه‌شنبه با اعلام ابتلای ۳۴۲۵ تن به کرونا، این تعداد را بالاترین میزان ابتلای روزانه به این ویروس از زمان شیوع آن در این اراضی دانست.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی