تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

منزل آیت الله طالقانی موزه می‌شود؟

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران درباره احتمال تبدیل منزل آیت الله طالقانی به خانه موزه توضیحاتی داد.

کد خبر: ۷۰۸۱۷
۱۲:۴۳ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ محمد جواد حق شناس عضو شورای شهر تهران در دویست و سی و پنجمین جلسه شورا با اشاره به سالروز درگذشت آیت الله طالقانی گفت: ۱۹ شهریور سالروز درگذشت فقیه نستوه و مجاهد بزرگ آیت الله طالقانی رییس شورای انقلاب اسلامی است که ۴۱ سال از درگذشت وی می‌گذرد.
 
حق شناس افزود: خانه آیت الله طالقانی در خیابان انقلاب - پیچ شمیران همراه با خانه مسکونی امام (ره) دو مکان مهم تاریخ ساز و معتبر در تاریخ انقلاب اسالامی به حساب می‌آیند.
 
وی افزود: خانه آیت الله طالقانی نزدیک به دو دهه است توسط شهرداری تملک، لذا در بازدیدی که روز گذشته از این خانه داشتیم خانواده آیت الله طالقانی درخواست داشتند این خانه تبدیل به خانه موزه شود تا نسل جوان آشنایی بیشتری با مجاهدت‌های این شخصیت بزرگ انقلاب داشته باشند.
 
رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه گفت: از شهرداری تهران و ریاست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران می‌خواهم ظرف مدت کوتاهی این خانه به خانه موزه تبدیل شود.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی