تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

پرسپولیس بدون محرومیت به آسیا می‌رود

باشگاه پرسپولیس مشکلی برای استفاده از بازیکنان جدید خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ندارد.

کد خبر: ۷۰۷۹۳
۱۰:۵۷ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ باشگاه پرسپولیس همچنان در تلاش است تا بدهی خود به برانکو ایوانکوویچ را پرداخت کرده تا با مشکل صدور حکم محرومیت از حضور در نقل و انتقالات از سوی فیفا روبرو نشود.
 
سرخپوشان پایتخت که تا ۲۲ شهریورماه فرصت پرداخت بدهی یک میلیون و ۱۱۸ هزاریوریی خود به برانکو را دارند تاکنون ۳۰ درصد از این مبلغ را به حساب وی در کشور عمان واریز کردند.
 
با این حال باشگاه پرسپولیس اقدام به فعالیت در بازار نقل و انتقالات تابستانی کرده تا سعید آقایی، حامد لک، عیسی آل کثیر، احسان پهلوان و میلاد سرلک را به خدمت بگیرد؛ پنج بازیکنی که قرار است امروز در لیست نهایی سرخپوشان برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به فدراسیون فوتبال و AFC معرفی شوند.
 
باشگاه پرسپولیس بر خلاف استقلال تهران و شهرخودرو مشهد مشکلی برای اضافه کردن این افراد ندارد چرا که با محرومت روبرو نیست و اگر نتوانند پول برانکو را تا ۲۲ شهریورماه بپردازد باز هم مشکلی برای استفاده از بازیکنان تازه وارد خود در آسیا ندارد.
 
حکم احتمالی محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات از ۲۲ شهریورماه قابلیت اجرایی دارد که این تیم را از همان تاریخ محروم می‌کند و ربطی به نقل و انتقالات قبل از این موعد تعیین شده ندارد.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی