تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

بررسی چالش‌های اجتماعی با حضور وزیر کار و همه رؤسای بعد از انقلاب کمیسیون مربوطه

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از حضور همه رؤسای کمیسیون اجتماعی مجالس بعد از انقلاب در جلسه کمیسیون امروز کمیسیون اجتماعی خبر داد و گفت: چالش‌های کمیسیون اجتماعی در جلسه شور و مشورت امروز بررسی شد.

کد خبر: ۷۰۷۵۳
۱۸:۰۰ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
بررسی چالش‌های اجتماعی با حضور وزیر کار و همه رؤسای بعد از انقلاب کمیسیون مربوطه
 
دیدارنیوز - علی بابایی کارنامی در مورد جلسه امروز(دوشنبه)‌ کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز رؤسای کمیسیون‌ اجتماعی همه مجالس بعد از انقلاب تا به الآن حضور داشتند. آسیب‌های کمیسیون اجتماعی، در جلسه امروز بررسی شد. نظرات بسیار خوبی از رؤسای ادوار قبلی شنیدیم. وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی هم در جلسه امروز حضور داشت. ایشان نکاتی در جهت روان سازی تصمیمات بین کمیسیون و وزارت خانه مطرح کردند تا ما با سرعت بیشتری به جلو حرکت کرده تا رفاه بیشتری را برای مردم فراهم کنیم.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: ما در جلسه امروز آسیب‌های تجمیع بیمه‌ها، سامان دهی بیمه‌های اجتماعی، بررسی قوانین مزاحم در این زمینه، سامان دهی فضای کسب و کار، ارتقا شاخص رفاه اجتماعی، همکاری بیشتر با دولت و ارگان‌هایی را که رفاه شهروندان را تأمین می‌کنند، احصاء کردیم. این جلسه از معدود جلساتی بود که به جد کیفیت بالایی داشت. این جلسات می تواند نقشه راه کمیسیون را تعیین کند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا این جلسات ادامه دار خواهد بود؟ گفت: این جلسات ادامه خواهد داشت. جلسه امروز در جهت استفاده از تجربیات گذشته است و وضعیت ما را بهبود می‌بخشد. من چند ماه قبل به آقای روحانی پیشنهاد کردم که ماهانه جلسات شور و مشورت برگزار کند و هر جا به مشکل برخورد از تجارب رؤسای جمهور سابق استفاده کند. هدف ما از برگزاری این جلسات استفاده بهینه از ظرفیت‌های کمیسیون است.

 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی