تیتر امروز

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

مشارکت پلیس در کاهش محرومیت زدایی و گسترش امنیت

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: رویکرد نرم نیروی انتظامی به خصوص یگان های ویژه در کنار اقتدار همیشگی توانسته جلوه ویژه‌ای از خدمات رسانی پلیس را در جامعه به معرض نمایش بگذارد.

کد خبر: ۷۰۷۲۵
۱۱:۴۷ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
مشارکت پلیس در کاهش محرومیت زدایی و گسترش امنیت
 
دیدارنیوز - سید مرتضی بختیاری در حاشیه بازدید از پروژه های جهادی یگان ویژه استان چهارمحال و بختیاری، امنیت حاضر را برآیند تعامل و مشارکت همگانی همه اقشار جامعه دانست و اظهار کرد: تولید امنیت با میزان احساس مسئولیت و مشارکت اجتماعی سایر دستگاه ها ارتباط نزدیکی دارد، با افزایش تعاملات بین پلیس، مردم و دیگر دستگاه ها، ساز و کارهای بنیادی ایجاد امنیت اجتماعی شکل خواهد گرفت و شاهد امنیتی پایدار خواهیم بود.

وی رویکرد اجتماعی را در نیروی عظیم انتظامی حائز اهمیت دانست و گفت: مشارکت اجتماعی پلیس در امر محرومیت زدایی موجب گسترش امنیت و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه خواهد شد، سایر دستگاه ها نیز باید در کنار پلیس برای ثبات امنیت موجود از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در بخش دیگری از سخنان خود اردوهای جهادی را که چند سالی است در نیروی انتظامی به خصوص در یگان های ویژه راه اندازی شده است، مقدس ترین راه در جهت کمک به محرومیت زدایی دانست و اظهار کرد: همیاری و کمک به محرومان برای فراهم کردن ابتدایی ترین زیر ساخت های زندگی و ایجاد فضای فرهنگی و مذهبی در محیط دور افتاده شهری، نمادی از خودسازی فردی است، یگان های ویژه به عنوان نماد پلیس در تراز انقلاب اسلامی در این مسیر گام های مطلوبی را برداشته است.

این مقام مسئول یادآور شد: توجه به روستاها و مناطق محروم در ابعاد مختلف و ایجاد امکانات گوناگون رفاهی و مهم مانند آب آشامیدنی سالم، برق، راه و خدمات بهداشتی می تواند تاثیر بسزایی در کاهش فقر اجتماعی و اقتصادی داشته باشد؛ با فراهم کردن ابتدایی‌ترین امکانات مورد نیاز می توان به محرومان کشور کمک شایانی کرد، محرومیت زدایی که با مشارکت پلیس انجام می شود در ایجاد امنیت تاثیر فراوانی دارد.

وی ادامه داد: یگان ویژه استان چهارمحال و بختیاری یکی از یگان های موفق در ارائه خدمات در قالب اردوهای جهادی به همنوعان خود در مناطق کم برخوردار منطقه است، که با ساخت منازل مسکونی و ارائه کمک های مومنانه با داشتن رویکرد جامعه محوری خود توانسته است خدماتی مطلوب را در این راه مقدس به مردم مستضعف ارائه دهد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور خاطر نشان کرد: رویکرد نرم نیروی انتظامی به خصوص یگان های ویژه در کنار اقتدار همیشگی توانسته جلوه ای ویژه از خدمات رسانی پلیس را در جامعه به معرض نمایش بگذارد، در چند سال اخیر همه شاهد بوده ایم که پلیس ویژه ایران در همه صحنه ها مانند سیل، زلزله، خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) و همچنین کمک به محرومان در قالب طرح "نسیم همدلی" در ماه مبارک رمضان و همچنین طرح "نسیم محرم" در این ماه عزیز حضوری همیشگی و فعال داشته و دارد، این مهم برگفته از انقلابی بودن این نیروی عظیم مردمی است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی در پایان ضمن تقدیر از همه فرماندهان و کارکنان یگان های ویژه در خصوص ایجاد نظم و امنیت و همچنین کمک به محرومیت زدایی در سراسر کشور خاطرنشان کرد: امیدواریم این مسیر مقدس که در نیروی انتظامی شکل گرفته است، زمینه ساز ایجاد روحیه ایثار و از خود گذشتگی و خودسازی فردی در بین همه مردم و دیگر دستگاه ها شود، تا شاهد از بین رفتن همه مشکلات اقشار محروم جامعه باشیم.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی