تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

تابلوی بورس: آیا شاخص کل، کف یک میلیون و 600 هزار را از دست می دهد؟

کد خبر: ۷۰۷۱۳
۱۰:۵۵ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۹

تابلوی بورس: آیا شاخص کل، کف یک میلیون و 600 هزار را از دست می دهد؟

 

دیدارنیوز - سرویس اقتصادی: بازار بورس اوراق بهادار امروز و تا لحظه تنظیم این گزارش با 34 هزار واحد ریزش به عدد یک میلیون و 613 هزار واحد رسید تا بار دیگر در مرز ورود به کانال یک میلیون و پانصد هزار قرار بگیرد. در حالی که بسیاری از تحلیلگران معتقد هستند شاخص کل در عدد یک میلیون و 600 هزار در حال کف سازی است، از دست رفتن این عدد در روزهای آینده و ورود شاخص کل به رقم یک میلیون و 500 هزار برای بسیاری از سهامداران حقیقی و خُرد می تواند رویدادی نگران کننده باشد و بر تعداد افراد حاضر در صف های فروش بیفزاید.

 

تا لحظه تنظیم این گزارش شاخص کل هم وزن نیز با 4 هزار و 113 واحد افت به رقم 437 هزار و 679 واحد رسید. تا کنون نمادهای فولاد، فملی، فارس، وغدیر، کگل، پارسان و فخور بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل داشتند و فملی، فولاد، خودرو، وتجارت، خساپا، وبصادر و وغدیر از پر بازدیدترین نمادها بودند.

 

شاخص کل فرابورس نیز با 302 واحد ریزش به عدد 17 هزار و 37 واحد کاهش یافت تا در آستانه ورود به کانال 16 هزار قرار بگیرد. نمادهای آریا، مارون، میدکو، دی، شگویا، ومهان و وهور بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل فرابورس داشتند و نمادهای دی، ذوب، شگویا، سمگا، غشهداب، بکهنوج و مادیرا از پر بازدیدترین های فرابورس بودند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی