تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور

معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

کد خبر: ۷۰۷۰۹
۱۰:۲۹ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور
 
دیدارنیوز - سرهنگ عین اله جهانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: برابر گزارش‌های دریافتی گرچه صبح امروز در محدوده مهرویلا تا پل فردیس در آزادراه قزوین به کرج و محدوده پل فردیس تا پل کلاک در آزادراه کرج به تهران ترافیک نیمه سنگین داشتیم، اما به مرور با کاهش حجم ترافیک و اقدامات انجام شده از سوی ماموران پلیس راهور این مساله نیز حل شده و در حال حاضر تنها در مقاطعی از محور دچار ترافیک پرحجم هستیم و تردد روان در جریان است.

معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا ادامه داد: در دیگر جاده‌های کشور نیز مشکل ترافیکی خاصی وجود نداشته و تردد در حال انجام است.

وی درباره آخرین وضعیت جوی در جاده‌ها نیز گفت:  هیچ پدیده جوی در جاده‌ها گزارش نشده است و از این نظر مشکل خاصی وجود ندارد.
 
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی