تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

توضیحات استاندار خوزستان درباره روند آبرسانی به غیزانیه

استاندار خوزستان گفت: اکنون دو فاز از طرح آبرسانی غیزانیه افتتاح شده و فاز سوم نیز در یکی دو هفته آینده به صورت آزمایشی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و پس از آن به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

کد خبر: ۷۰۶۷۴
۲۲:۵۶ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
توضیحات استاندار خوزستان درباره روند آبرسانی به غیزانیه
 
دیدارنیوز - غلامرضا شریعتی در آیین افتتاح رسمی فاز دوم طرح آبرسانی به غیزانیه که امروز (۱۶ شهریورماه) در غیزانیه اهواز برگزار شد، اظهار کرد: به لطف پروردگار و تلاش همه مسئولان، بزرگترین بخش کشور یعنی بخش غیزانیه با حدود ۸۰ روستا شرایط بهتری در آبرسانی پیدا کرده است.

وی افزود: تامین آب شرب مردم این منطقه در فاز اول از ابتدای سال ۹۶ آغاز شد اما مشکلات مالی و اجتماعی و وجود معارضین، کار را سخت کرد و به درازا کشاند اما سرانجام توانستیم حدود دو ماه قبل فاز اول را به بهره‌برداری برسانیم.

استاندار خوزستان تصریح کرد: افتتاح فاز اول، کاری اساسی و حیاتی بود اما این کل کار نبود و همچنان بخشی از روستاها مشکل داشتند بنابراین به سرعت فاز دوم آبرسانی آغاز شد و با جدیت پیش رفت.

شریعتی افزود: در فاز دوم، ۲۸ کیلومتر خط لوله انجام شد و تست آزمایشی آن نیز با موفقیت طی شد و امروز به صورت رسمی به بهره‌برداری رسید.

استاندار خوزستان گفت: برای اجرای فاز سوم این طرح نیز به صورت همزمان در تلاش بودیم تا انجام شود و خوشبختانه با همتی که در بنیاد مستضعفان و قرارگاه خاتم وجود داشت، این طرح با سرعت خوب و کاری جهادی اجرایی شد و امروز فاز سوم این طرح به صورت آزمایشی به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: در آبرسانی به این مناطق در سه فاز، حدود ۱۶۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

شریعتی بیان کرد: اکنون دو فاز از طرح آبرسانی غیزانیه افتتاح شده و فاز سوم نیز در یکی دو هفته آینده به صورت آزمایشی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و پس از آن به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

وی گفت: آبرسانی به روستاها به تدریج انجام خواهد شد اما می‌توان گفت که کار اصلی به اتمام رسیده است؛ مشکلات و نقصان‌های جزئی را رفع خواهیم کرد و کار را به سرانجام خواهیم رساند.

استاندار خوزستان افزود: کمتر کسی باور می‌کرد کل بخش غیزانیه با احداث خط جدید آبرسانی شود اما اکنون این امر محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه تامین آب پایدار برای مردم غیزانیه انجام شده و انجام خواهد شد، گفت: در روشنایی روستاها، بهسازی، گازرسانی و تامین برق نیز اقدامات‌ مهم و بزرگی انجام شده است.

شریعتی افزود: در خصوص راه روستایی نیز اقداماتی انجام شده اما پیشرفت اقدامات در این بخش نسبت به سایر بخش‌ها کمتر بوده است و هنوز حدود ۶۰ درصد از راه‌های روستایی بخش غیزانیه مشکل دارد.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی