تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

هشدار دولت اردن به اسرائیل نسبت به حملات مکرر نظامیان صهیونیست به کارکنان مسجد الاقصی

وزیر اوقاف و امور اسلامی اردن نسبت به حملات مکرر نظامیان صهیونیست به خادمان مسجد الاقصی هشدار داد.

کد خبر: ۷۰۶۴۸
۱۹:۰۰ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ به نقل از روسیا الیوم، «محمد الخلایه»، وزیر اوقاف و امور اسلامی اردن امروز -یکشنبه- به دنبال بازداشت سه تن از خادمان مسجد الاقصی نسبت به حملات مکرر نظامیان صهیونیست به آنان هشدار داد. 
 
الخلایه گفت: «همه کارکنان در اداره اوقاف قدس و نگهبانان مسجد الاقصی و شورای اوقاف قدس از نظر اداری به اداره اوقاف و امور و مقدسات اسلامی اردن وابسته هستند و اداره اوقاف اسلامی در قدس تنها نهاد صاحب اختیار برای اداره امور مسجد الاقصی است.»
 
وی تاکید کرد که این حملات باعث تعطیلی فعالیت اداره اوقاف قدس و نقش مهم آن در حفاظت و اداره مسجد الاقصی و کل امور اوقاف قدس شریف می‌شود.
 
الخلایه گفت: «مسجد الاقصی غیر‌قابل‌تقسیم و تجزیه و یکی از سه اماکن مقدس مسلمانان است و قداست آن برگرفته از اعتقاد مسلمانان این کره خاکی است و این حق تا روز جزا برای آنان محفوظ خواهد بود.» 
 
نیرو‌های اسرائیل روز گذشته سه تن از نگهبانان مسجد الاقصی را بازداشت کردند.
 
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی