تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

قایق‌های انتخاباتی ترامپ غرق شد/عکس

مقامات منطقه‌ای ایالت تگزاس از غرق شدن چندین قایق در رژه قایق‌های طرفدار کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ در یکی از دریاچه‌های این ایالت خبر دادند.

کد خبر: ۷۰۵۹۳
۱۲:۰۵ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ به گزارش یواس‌ای تودی، به گفته کلانتری شهرستان تراویس در غرب شهر آستین ایالت تگزاس، دیروز شنبه چندین قایق شرکت کننده در یک رژه در حمایت از کارزار انتخاباتی «دونالد ترامپ» رییس جمهوری در دریاچه تراویس غرق شدند. 
 
براساس گزارش کلانتری این منطقه، به دلیل شرایط متلاطم جریان آب، چند قایق کوچک پس از شروع به غرق شدن درخواست کمک کردند. مسئولان خدمات فوریت‌های پزشکی آستین تراویس اعلام کردند هیچ کس در نتیجه این حادثه زخمی نشده است. 
در مطلب درج شده در این روزنامه آمریکایی همچنین آمده است: دفتر کلانتری شهرستان تراویس دیروز شنبه در توییتی نوشت: به چندین تماس مربوط به قایق‌های در حال غرق شدن در زمان رژه ترامپ در دریاچه تراویس پاسخ داده شد. چندین قایق غرق شدند. 
 
حادثه غرق شدن قایق‌های کارزار انتخاباتی ترامپ را می‌توان یکی دیگر از دردسر‌های پرشمار پیش روی این نامزد جمهوریخواه برای رقابت با جو بایدن درا نتخابات ۱۳ دانست. موج گسترده اعتراض در ایالات مختلف آمریکا به تبعیض نژادی و برخورد قهرآمیز پلیس با آنها، سوءمدیریت دولت در مهار شیوع کرونا، سیاست خارجی جنجالی و ... از جمله دردسر‌هایی است که ترامپ در آستانه انتخابات با آن مواجه است.
 
قایق‌های انتخاباتی ترامپ غرق شد/عکس
 
این رویداد سیاسی روی آب در سراسر کشور انجام شد به گونه‌ای که طرفداران ترامپ در فلوریدا، کالیفرنیا، ایلینوی، نیوجرسی و تگزاس رژه قایق برگزار کردند.
 
این نخستین بار نیست که رژه‌های قایق خطرناک می‌شوند. در پورتلند ایالت اورگن هم ماه گذشته هنگام عبور رژه قایق ترامپ، قایقی در رودخانه ویلامات غرق شد.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی