تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

توصیه های ناجا همزمان با بازگشایی مدارس

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا در آستانه بازگشایی مدارس از والدین خواست استفاده از سرویس های مجاز را برای جابجایی فرزندان خود مورد توجه قرار دهند.

کد خبر: ۷۰۵۰۲
۱۲:۲۱ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
توصیه های ناجا همزمان با بازگشایی مدارس
 
دیدارنیوز - سرهنگ شهاب امینی با تشریح اقدامات پلیس در آستانه بازگشایی مدارس اظهارکرد: پلیس در راستای اجرای وظایف قانونی خود ماموریت دارد تا در کنار اقدامات تخصصی، آگاه سازی و ارائه هشدارهای پلیسی را به آحاد مختلف جامعه در دستور کار خود قرار دهد تا از این طریق آسیب های احتمالی به هموطنان کاهش یابد.

وی در ادامه به والدین توصیه کرد :فرزندان خود را در سرویس های مجاز و مورد تایید مدارس ثبت نام کنند و به آنان آموزش دهند که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از ناوگان حمل و نقل رسمی و خودروهای مجاز (تاکسی و...) استفاده کنند.

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا با اشاره به لزوم ارائه آموزش های لازم به فرزندان گفت: والدین می بایست به دانش آموزان بیاموزند که در صورت جاماندن از سرویس مدارس، خونسردی خود را حفظ و با هماهنگی اولیای مدرسه، بهترین شیوه را برای برگشت به منزل انتخاب کنند.

وی همچنین از والدین درخواست کرد: از آراستن فرزندان خود به زیورآلات در مسیر مدرسه خودداری و به آنان گوشزد کنند تا هیچگاه به تنهایی مدرسه را ترک نکنند و دعوت افراد ناشناس را برای همراهی یا حتی بازی نپذیرند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس امینی در پایان تصریح کرد: والدین و اولیای مدرسه هرگونه غیبت و عدم حضور به موقع فرزندان و دانش آموزان را مورد توجه و پیگیری جدی قرار دهند و و در صورت لزوم، مراتب را در اسرع وقت به پلیس گزارش کنند تا بررسی های تخصصی بلافاصله آغاز شود.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی