تیتر امروز

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...

معاون وزیر آموزش و پرورش: نیازمند همراهی بیش از حد خانواده‌ها و دانش‌آموزان هستیم

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به ویژه بودن سال تحصیلی فعلی، بر ضرورت همراهی بیش ازحد خانواده‌ها و دانش‌آموزان با دستگاه تعلیم و تربیت تاکید کرد.

کد خبر: ۷۰۴۹۳
۱۱:۲۳ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
معاون وزیر آموزش و پرورش: نیازمند همراهی بیش از حد خانواده‌ها و دانش‌آموزان هستیم
 
دیدارنیوز - علیرضا کاظمی در مراسم آغاز سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ در مدرسه شهید مطهری در منطقه ۶ شهر تهران که صبح امروز شنبه ۱۵ شهریورماه ۹۹ برگزار شد، با عرض تسلیت ایام شهادت سیدالشهدا و تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی اظهار کرد: امید می رود با اندوخته ها و تجربه‌هایی که از نیم سال دوم سال تحصیلی گذشته اندوختیم بتوانیم سال جدید را در فضای دانش و تجربه آغاز کنیم.

وی اظهار کرد: امسال اتفاقات خوبی در فضای دستگاه تعلیم و تربیت افتاد. باتوجه به اینکه اصل سلامت دانش‌آموزان برای ما امری حیاتی است و اصل تداوم امر آموزش هم برای ما اهمیت والایی دارد امسال تحت شرایطی ویژه ضمن حفظ سلامت دانش‌آموزان مان امر تعلیم و تربیت را دنبال می‌کنیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش در ادامه به تازه‌ترین اقدامات آموزش‌وپرورش در بخش آموزش مجازی اشاره کرد و گفت: روز پنج‌شنبه از نسخه جدید اپلیکیشن شاد رونمایی شد که با داشتن گرافیکی زیبا، ظرفیت‌های خوبی در اختیار دانش‌آموزان و معلمان می‌گذارد. همچنین از امروز مدرسه تلویزیونی ایران با ظرفیت ۲۲ کلاس در روز آعاز به کار می‌کند، لذا آموزش و پرورش این ظرفیت را دارد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی سال تحصیلی جدید را با قوت آغاز کند.

کاظمی گفت: ما امسال نیازمند همراهی بیش از حد دانش‌آموزان و خانواده‌ها هستیم. امروز در شرایط جدید خانواده‌ها شریک مهم امر آموزش هستند تا بتوانیم سال تحصیلی را با همکاری خانه و مدرسه به خوبی طی کنیم.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل وزارت آموزش و پرورش، وی با گرامیداشت یاد شهدا خصوصا شهدای معلم و دانش‌آموز گفت: دانش‌آموزان و معلمان همیشه پیشگام عرصه‌های جهادی در کشور بودند.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی