تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

اعلام تاریخ جلسه استماع دادگاه لاهه درباره شکایت ایران از آمریکا

جلسه استماع علنی در باره تخطی‌های نسبت داده شده از معاهده روابط دوستانه و روابط اقتصادی و کنسولی در سال ۱۹۹۵ (میان جمهوری اسلامی ایران و آمریکا) برگزار خواهد شد.

کد خبر: ۷۰۳۹۸
۲۰:۴۱ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
اعلام تاریخ جلسه استماع دادگاه لاهه درباره شکایت ایران از آمریکا
 
دیدارنیوز -  به نقل از پایگاه اینترنتی  دادگاه بین المللی لاهه، این نهاد بین المللی در بیانیه‌ای اعلام کرد یک جلسه استماع علنی در باره تخطی‌های نسبت داده شده از معاهده روابط دوستانه و روابط اقتصادی و کنسولی در سال ۱۹۹۵ (میان جمهوری اسلامی ایران  و آمریکا)  از روز دوشنبه ۱۴ سپتامبر تا ۲۱ سپتامبر ۲۰۲۰ در کاخ صلح لاهه، مقر دادگاه برگزار خواهد شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: استماع اولیه به اعتراض مطرح شده از سوی آمریکا اختصاص خواهد یافت.   این جلسه به دلیل وجود بیماری همه گیر کووید-۱۹ به صورت ویدیویی برگزار خواهد شد و از طریق  پایگاه اینترنتی دادگاه لاهه و شبکه اینترنتی سازمان ملل به صورت زنده پخش خواهد شد.   این در حالی است که اعضای دادگاه در روند جلسه شفاهی در دیوان لاهه حضور خواهند داشت و نمایندگان طرف‌های این پرونده به صورت آنلاین در این جلسه شرکت خواهند کرد.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی