تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

ابتلای خانوادگی یک ستاره سینما به کرونا

«دواین جانسون» ستاره فیلم‌های اکشن هالیوودی از ابتلای خودش، همسرش و دو فرزندش به ویروس کرونا خبر داد.

کد خبر: ۷۰۳۷۰
۱۳:۲۱ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ به نقل از هالیوود ریپورتر، «جانسون» در شبکه مجازی با اعلام این خبر که از دو هفته پیش؛ او و خانواده اش درگیر ویروس کرونا بوده و تست شان مثبت اعلام شده بود گفت این یکی از پرچالش‌ترین و دشوارترین چیز‌هایی بود که به عنوان یک خانواده با آن رو به رو شده بودیم.
 
او ابتلا به ویروس کرونا را چیزی کاملا متفاوت از آسیب‌های جدی و یا شکستگی که قبلا آن‌ها را تجربه کرده توصیف کرد و گفت: این ویروس جنبه شخصی بیشتری دارد چرا که اولویت من همواره محافظت از خانواده و عزیزانم بوده است.
 
این بازیگر ۴۸ ساله اعلام کرد که در حال حاضر و پس از گذشت دو هفته و نیم، حال آن‌ها خوب و در سلامت هستند و دیگر بیماری آن‌ها واگیردار نیست.
 
«دواین جانسون» امسال در با ۸۷.۵ میلیون دلار که ۲۳.۵ میلیون دلار آن حاصل بازی در پروژه «اعلان قرمز» نتفلکیس بود برای دومین سال پیاپی به عنوان پردرآمدترین بازیگر سینمای جهان شناخته شد.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی