تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

امیل لحود: فرانسه میخواهد صلح با اسرائیل را به لبنان دیکته کند

رئیس جمهوری اسبق لبنان هرگونه دیکته های خارجی بر کشورش را رد و اعلام کرد، فرانسه سیاستمداران لبنان را با پولهای قاچاق شده کشور به خارج تهدید میکند.

کد خبر: ۷۰۲۹۴
۱۴:۰۴ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
امیل لحود: فرانسه میخواهد صلح با اسرائیل را به لبنان دیکته کند
 
دیدارنیوز - امیل لحود، رئیس جمهوری اسبق لبنان در گفتگو با جمعی از اعضای سایت المیادین که به دیدارش رفته بودند، گفت: این اسرائیل است که مطالباتش در رابطه با لبنان را به آمریکا دیکته می کند نه برعکس. برای اسرائیل تنها مهم این است که عرب ها ضعیف بمانند.

وی افزود: فرانسه خواهان صلح بین لبنان و اسرائیل است، همان کاری که امارات کرد و در آینده هم عربستان انجام خواهد داد.

لحود هرگونه دیکته های خارجی بر کشورش را رد کرد و گفت، هرگز به این کار راضی نخواهیم شد حتی اگر به قیمت جانمان تمام شود.

وی گفت: فرانسه سیاستمداران لبنان را با اموال قاچاقی خود در خارج تهدید می کند تا هرچه سریعتر درباره نخست وزیر جدید به توافق برسند.

رئیس جمهوری اسبق لبنان با اشاره با خواسته های فرانسه و سفر امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری این کشور خطاب به سیاستمداران فعلی لبنان گفت: عزت مهمتر از جانتان است.

میشل عون، رئیس جمهوری لبنان روز دوشنبه مصطفی ادیب را پس از رایزنی با فراکسیون های پارلمان با ۹۰ رای موافق مامور تشکیل کابینه جدید کرد.

این اقدام کمی پیش از ورود ماکرون به بیروت برای شرکت در صدمین سالروز استقلال لبنان صورت گرفت.

پس از سفر ماکرون در تاریخ ششم اوت به لبنان برای ابراز همبستگی با مردم این کشور در پی انفجار بیروت و دیدار با روسای قوای سه گانه و روسای فراکسیون های اصلی پارلمان، این هشتمین سفر وی به بیروت است.

ادیب پس از گذشت بیش از سه هفته از استعفای دولت حسان دیاب، مامور تشکیل کابینه شد.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی