تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

مجمع تشخیص مصلحت نظام: نخبگان درباره «سیاست های کلی حاکم بر برنامه هفتم توسعه کشور » نظر دهند

دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت‌نظام در راستای انجام ماموریت های قانونی خود از طریق رویکرد "جمع سپاری" استفاده می کند.

کد خبر: ۷۰۲۸۹
۱۲:۵۴ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
مجمع تشخیص مصلحت نظام: نخبگان درباره «سیاست های کلی حاکم بر برنامه هفتم توسعه کشور » نظر دهند
 
دیدارنیوز - میثم مظفر رئیس مرکز مطالعات و بررسی های راهبردی دبیرخانه مجمع گفت: در راستای جمع سپاری و مشارکت جویی نخبگان در امر سیاست پژوهی ، سامانه ای با عنوان "نجم"؛ نظام جمع سپاری دبیرخانه مجمع، طراحی و آماده بهره برداری گردیده که در روز ۱۶ شهریور ماه با حضور مدیران اندیشکده ها و مراکز مطالعاتی راهبردی برتر کشور رونمایی می‌شود.

وی افزود: نظام جمع سپاری دبیرخانه مجمع درحقیقت مکمل فرایند سیاست گذاری سنتی است و پای طیف وسیعی از نخبگان را به عرصه سیاستگذاری کشور باز نموده و ازسویی سیاستگذاران و حکمرانان را به واقعیت های عینی جامعه نزدیکتر می کند و از سویی دیگر شهروندان و ذینفعان سیاستها را در امور حائز اهمیت کشور دخیل می نماید و فرصت تازه ای را برای جاری شدن صدای مردم و نخبگان در عرصه سیاستگذاری ارائه می نماید .

مظفر گفت: اولین موضوع جمع سپاری دبیرخانه مجمع، مشارکت در تدوین "سیاست های کلی حاکم بر برنامه هفتم توسعه کشور " است که همزمان با آغاز بکار سامانه نجم، امکان بارگذاری پیشنهادات سیاستی به مدت یکماه فراهم می شود.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی