تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

تهیه پیش نویس قانون جدید مبارزه با مواد مخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از تهیه پیش نویس قانون جدید مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

کد خبر: ۷۰۲۷۶
۱۱:۳۸ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
تهیه پیش نویس قانون جدید مبارزه با مواد مخدر
 
دیدارنیوز - سردار مجید کریمی در حاشیه اجرای ششمین مرحله از طرح ظفر که برای جمع آوری معتادان متجاهر و برخورد با جرایم مرتبط با مواد مخدر اجرا می شود، گفت: برخورد با مواد مخدر یکی از اولویت ها و مطالبات مردم از نیروی انتظامی است و من نیز از همین جا به مردم قول می دهم که تمام تلاش خود را برای تحقق این موضوع انجام دهم.

وی با بیان اینکه پیش نویس قانون جدید مبارزه با مواد مخدر با کمک ستاد مبارزه با مواد مخدر و دادستانی تهیه شده است، افزود: امیدواریم که با همکاری و همراهی نمایندگان مجلس این امر محقق شود و ما شاهد تناسب میان جرم و مجازات باشیم.

وی ادامه داد: متاسفانه بعضا ما شاهد آن هستیم که برخی از معتادان متجاهر و مجرمانی که در ارتباط با مواد مخدر دستگیر می شوند برای بار دهم یا بیشتر از آن دستگیر شدند که این موارد نیازمند اجرای دقیق قانون و همچنین رفع خلأهای قانونی است.

کریمی از کشف ۴۷۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تا امروز خبر داد و گفت: ۷۶ درصد از این مواد در شرق کشور و بیش از ۶۷ درصد از طریق انجام کار اطلاعاتی کشف شده است.

کریمی با بیان اینکه عملکرد پلیس مبارزه با مواد مخدر در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد داشته است، خاطرنشان کرد: طی این مدت برخورد با دانه درشت ها و قاچاقچیان عمده را نیز در دستور کار قرار دادیم، به طوریکه ۷۰ نفر از عناصر اصلی قاچاق و ترانزیت مواد مخدر به کشور نیز شناسایی و دستگیر شدند که در این زمینه نیز رشدی ۱۵ درصدی داشتیم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا تصریح کرد: اقدامات اطلاعاتی و امنیتی پلیس برای شناسایی باندها و شبکه های مواد مخدر و همچنین برخورد با دیگر جرایم مرتبط با مواد مخدر ادامه خواهد داشت.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی