تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.

مکرون وارد عراق شد

«امانوئل مکرون» رییس جمهوری فرانسه لحظات پیش در سفر رسمی یک روزه وارد بغداد، پایتخت عراق شد.

کد خبر: ۷۰۲۶۹
۱۱:۱۱ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
مکرون وارد عراق شد
 
دیدارنیوز - مکرون بلندپایه ترین مقام خارجی از زمان نخست وزیری «مصطفی الکاظمی» در سه ماه گذشته است که به عراق سفر می کند.

بر اساس گزارش ها، رییس جمهوری فرانسه با همتای عراقی «برهم صالح» و «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر این کشور دیدار خواهد کرد و به احتمال با سیاستمداران برجسته عراقی نیز گفت و گو کند.

بر پایه گمانه زنی ها، مکرون با «نچیروان بارزانی» رییس اقلیم کردستان عراق نیز در بغداد دیدار و گفت و گو خواهد کرد.

«علی الشکری» رییس گروه مشاوران رییس جمهوری عراق در گفت و گویی رسانه ای با اشاره به سفر مکرون اظهار کرد که پاریس برای تقویت همکاری ها با بغداد در زمینه های اقتصادی، فرهنگی و امنیتی تلاش می کند و از تمام روش های رسمی از حاکمیت و هم افزایی با عراق به عنوان یک کشور کاملاً مستقل حمایت خواهد کرد.

وی گفت که عراق به دنبال تقویت و گسترش همکاری با فرانسه در همه بخش ها است.

«فلورانس پارلی»، وزیر دفاع فرانسه پنجشنبه گذشته (ششم شهریور) از عراق دیدن و با مقامات بغداد و اقلیم کردستان عراق گفت و گو کرد.

پیش از این نیز، « «ژان ایو لودریان»، وزیر امور خارجه فرانسه در ۲۶ تیر ماه گذشته به عراق سفر کرده بود.

پیشتر و در دوره دولت «عادل عبدالمهدی» قرار بود که مکرون اواخر سال ۲۰۱۹ برای توسعه روابط دو کشور به عراق سفر کند، اما به سبب آغاز اعتراض های خیابانی در بغداد و دیگر شهرهای این کشور، این سفر انجام نشد.
 
 
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی