تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

دیدار کوشنر و محمد بن سلمان در ریاض

منابع خبری از دیدار داماد و مشاور ارشد رئیس جمهوری آمریکا با ولیعهد عربستان خبر دادند.

کد خبر: ۷۰۲۵۵
۱۰:۰۱ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
دیدار کوشنر و محمد بن سلمان در ریاض
 
دیدارنیوز - خبرگزاری عربستان اعلام کرد که جارد کوشنر، داماد و مشاور ارشد دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا پس از دیدار با مقامات امارات در ابوظبی با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در ریاض دیدار و گفت‌وگو کرد.

طبق گزارش خبرگزاری عربستان، دو طرف در این دیدار درباره چشم‌اندازهای صلح در منطقه و ضرورت ازسرگیری مذاکرات میان فلسطینی‌ها و اسرائیل برای دستیابی به یک صلح عادلانه و پایدار رایزنی کردند.

روز دوشنبه هیاتی اسرائیلی به ریاست مئیر بن شبات، رئیس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و هیاتی آمریکایی به ریاست جارد کوشنر، داماد و مشاور ارشد رئیس جمهور آمریکا با همراهی رابرت اوبراین، مشاور امنیت ملی کاخ سفید سوار بر اولین پرواز تجاری مستقیم تل‌آویو را به مقصد ابوظبی ترک کردند.

این هیات سه‌شنبه و پس از امضای نخستین پروتکل تفاهم مالی میان رژیم صهیونیستی و امارات ابوظبی را ترک کرد.

در همین حال، عوفیر جندلمن، سخنگوی بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پایان این سفر گفت: به نخستین سفر تاریخی‌مان به ابوظبی برای آغاز همکاری و ایجاد روابط میان دو طرف پایان می‌دهیم.

وی افزود: چارچوب پیشبرد روابط را وضع کردیم و پیش نویس تفاهمنامه‌ای در زمینه‌های بانکی و مالی را امضا کردیم و اکنون به امضای پیش نویس‌های بیشتر در زمینه‌های گردشگری، تجارت و هواپیمایی چشم دوخته‌ایم.
 
منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی