تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

جدیدترین آمار جهانی کرونا/ بهبود وضعیت ایران در رده‌بندی کشور‌های کرونایی

شمار مبتلایان به کووید-۱۹ در جهان تاکنون به ۲۵ میلیون و ۶۳۷ هزار و ۶۳۴ نفر رسیده و مرگ ۸۵۴ هزار و ۷۷۲ نفر نیز بر اثر این بیماری تأیید شده است.

کد خبر: ۷۰۲۰۴
۱۵:۱۴ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ورلداُمتر، روند افزایش آمار مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ که تاکنون در ۲۱۳ کشور و منطقه در جهان شیوع یافته، ادامه دارد و این بیماری همچنان در دنیا قربانی می‌گیرد. بنا بر تازه‌ترین آمارها، ۱۷ میلیون و ۹۴۱ هزار و ۹۸۸ نفر از مبتلایان به کووید-۱۹ تاکنون بهبود یافته‌اند.
 
در میان ۶ میلیون و ۸۴۰ هزار و ۸۷۴ مورد ابتلای فعال در سراسر جهان، ۹۹ درصد موارد یعنی ۶ میلیون و ۷۷۹ هزار و ۷۲۹ نفر وضعیت خفیف داشته‌اند و تنها ۶۱ هزار و ۱۴۵ مورد معادل یک درصد از کل موارد در وضعیت وخیم قرار دارند.
 
همچنین از ۱۸ میلیون و ۷۹۶ هزار و ۷۶۰ پرونده مختومه بیماران مبتلا به کرونا، ۱۷ میلیون و ۹۴۱ هزار و ۹۸۸ نفر معادل ۹۵ درصد از موارد بهبود یافته و ۸۵۴ هزار و ۷۷۲ نفر معادل ۵ درصد از موارد جان خود را از دست داده‌اند.
 
آمریکا با بیش از ۶.۲ میلیون مبتلا همچنان در صدر فهرست کشور‌های درگیر با بیماری کووید-۱۹ قرار داشته و بیشترین آمار قربانیان و مبتلایان به این بیماری را به خود اختصاص داده است.
 
در حال حاضر ۳ کشور آمریکا، برزیل و هند به ترتیب در رتبه‌های اول تا سوم کشور‌هایی هستند که بالای ۳ میلیون مبتلا به کووید-۱۹ را در آمار‌های رسمی خود گزارش کرده‌اند.
 
همچنین براساس داده‌های رسمیِ کشور‌ها پس از ایالات متحده آمریکا ۳ کشور برزیل، هند و مکزیک با گذشتن از مرز ۵۰ هزار جانباخته به ترتیب بالاترین آمار جهانیِ قربانیان این بیماری را به خود اختصاص داده‌اند.
 
تعداد مبتلایان و قربانیان این بیماری در کشور‌هایی که بنا بر گزارش‌های رسمی بالاترین آمار‌ها را داشته‌اند تا صبح امروز (سه‌شنبه) به ترتیب به شرح زیر است:
 
 ۱. آمریکا ۶ میلیون و ۲۱۱ هزار و ۷۹۶ مبتلا، ۱۸۷ هزار و ۷۳۶ قربانی
 
 ۲. برزیل ۳ میلیون و ۹۱۰ هزار و ۹۰۱ مبتلا، ۱۲۱ هزار و ۵۱۵ قربانی
 
۳. هند ۳ میلیون و ۶۹۱ هزار و ۱۶۶ مبتلا، ۶۵ هزار و ۴۳۵ قربانی
 
 ۴. روسیه ۹۹۵ هزار و ۳۱۹ مبتلا، ۱۷ هزار و ۱۷۶ قربانی
 
 ۵. پرو ۶۵۲ هزار و ۳۷ مبتلا، ۲۸ هزار و ۹۴۴ قربانی
 
 ۶. آفریقای جنوبی ۶۲۷ هزار و ۴۱ مبتلا، ۱۴ هزار و ۱۴۹ قربانی
 
 ۷. کلمبیا ۶۱۵ هزار و ۱۶۸ مبتلا، ۱۹ هزار و ۶۶۳ قربانی
 
۸. مکزیک ۵۹۹ هزار و ۵۶۰ مبتلا، ۶۴ هزار و ۴۱۴ قربانی
 
۹. اسپانیا ۴۶۲ هزار و ۸۵۸ مبتلا، ۲۹ هزار و ۹۴ قربانی
 
۱۰. آرژانتین ۴۱۷ هزار و ۷۳۵ مبتلا، ۸۶۶۰ قربانی
 
پس از آن کشور‌های شیلی با ۴۱۱ هزار و ۷۲۶ مبتلا، ایران با ۳۷۵ هزار و ۲۱۲ مبتلا، انگلیس با ۳۳۵ هزار و ۸۷۳ مبتلا، عربستان سعودی با ۳۱۵ هزار و ۷۷۲ مبتلا، بنگلادش با ۳۱۲ هزار و ۹۹۶ مبتلا، پاکستان با ۲۹۶ هزار و ۱۴۹ مبتلا، فرانسه با ۲۸۱ هزار و ۲۵ مبتلا، ترکیه با ۲۷۰ هزار و ۱۳۳ مبتلا، ایتالیا با ۲۶۹ هزار و ۲۱۴ مبتلا، آلمان با ۲۴۴ هزار و ۷۹۲ مبتلا، عراق با ۲۳۴ هزار و ۹۳۴ مبتلا، فیلیپین با ۲۲۰ هزار و ۸۱۹ مبتلا، اندونزی با ۱۷۴ هزار و ۷۹۶ مبتلا، کانادا با ۱۲۸ هزار و ۹۴۸ مبتلا، اوکراین با ۱۲۱ هزار و ۲۱۵ مبتلا، قطر با ۱۱۸ هزار و ۷۷۸ مبتلا، بولیوی با ۱۱۶ هزار و ۵۹۸ مبتلا، سرزمین‌های اشغالی با ۱۱۶ هزار و ۵۹۶ مبتلا، اکوادور با ۱۱۳ هزار و ۷۶۷ مبتلا و قزاقستان با ۱۰۵ هزار و ۸۷۲ مبتلا تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار مبتلا به کرونا را گزارش داده‌اند.
 
منبع: همشهری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی