تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

رییس پلیس راه شرق استان تهران: هراز جمعه یک طرفه می‌شود

رئیس پلیس راه شرق استان تهران از اجرای محدودیت تردد در مسیر هراز و یک طرفه شدن این راه در روز جمعه ۱۴ شهریور ماه خبر داد.

کد خبر: ۷۰۱۶۱
۱۲:۲۱ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ سرهنگ سیاوش محبی از یکطرفه شدن محور هراز برای روز جمعه ۱۴ شهریور ماه خبر داد و اظهار داشت: محور هراز جمعه یکطرفه می‌شود که این محدودیت تا ساعت ۲ بامداد روز بعد ادامه خواهد داشت.
 
رئیس پلیس راه شرق استان تهران در ادامه بیان داشت: در حال حاضر تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه، عادی و روان در جریان است و خوشبختانه حادثه خاصی در محور‌های مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده است.
 
محبی ادامه داد: آمدوشد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم روان است و مشکلی در خصوص عبور و مرور وسایل نقلیه از این محور‌ها وجود ندارد.
 
وی گفت: هم‌وطنان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب با خودرو‌های جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز، سفری ایمن برای خود و دیگر هم‌وطنانمان رقم بزنند.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی