تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

چین: جمهوری چک به دلیل رفتار غیرمتعارف خود بهای سنگینی را پرداخت خواهد کرد

وزیر امور خارجه چین در اظهاراتی اعلام کرد رئیس مجلس سنای جمهوری چک بخاطر سفر رسمی خود به تایوان بهای سنگینی را باید بدهد.

کد خبر: ۷۰۰۹۸
۱۶:۰۵ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ به نقل از رویترز، وزیر امور خارجه چین روز دوشنبه اعلام کرد «میلوش ویسترچیل» رئیس مجلس سنای جمهوری چک برای سفر رسمی خود به تایوان بهای سنگینی را خواهد پرداخت و چین در این باره بیکار نخواهد ماند.
 
«میلوش ویسترچیل» که روز یکشنبه با هدف تقویت روابط تجاری با تایوان وارد تایپه شد؛ اعلام کرد جمهوری چک مقابل مخالفت‌های پکن سر تعظیم فرود نخواهد آورد.
 
«وانگ یی» وزیر امور خارجه چین که در آلمان به سر می‌برد در اظهاراتی اعلام کرد این اقدام مجازاتی خواهد داشت.
 
وزارت امور خارجه چین به نقل از وانگ یی اعلام کرد دولت و مردم چین بی تفاوت نخواهند بود و بیکار نخواهند ماند. جمهوری چک بهای سنگینی برای این رفتار کوته بینانه و فرصت طلبی سیاسی خواهد پرداخت.
 
وزیر امور خارجه چین در ادامه گفت دولت و مردم چین چنین اقدام تحریک آمیز آشکاری را از سوی رئیس مجلس سنای چک تحمل نخواهند کرد.
 
وی در اظهارات خود به جزئیات بیشتر درباره نحوه واکنش چین به این موضوع اشاره نکرد.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی