تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

معاون وزیر ورزش: باشگاه‌های متقاضی تسهیلات کرونا هرچه سریعتر اقدام کنند

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، گفت: باشگاه‌های متقاضی استفاده از تسهیلات به مشاغل خسارت دیده از ویروس کرونا هر چه سریعتر و حداکثر تا ۱۰ روز کاری دیگر نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

کد خبر: ۷۰۰۸۵
۱۳:۱۶ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ به گزارش روز دوشنبه وزارت ورزش و جوانان، «مهدی علی‌نژاد» ضمن قدردانی از حمایت دولت برای ارایه تسهیلات به مشاغل خسارت دیده از کرونا از جمله باشگاه‌های ورزشی دارای مجوز فعالیت، افزود: از همکاری خوب و حمایت جدی دولت، وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی و بانک مرکزی که با وزارت ورزش و جوانان همکاری داشتند، تشکر می‌کنم.
 
وی اظهار داشت: تاکنون تعداد ۸ هزار نفر در سامانه کارا ثبت نام کردند و پرونده و مستندات ۲ هزار و ۲۰۰ نفر از متقاضیان و مشمولان این طرح از سوی وزارت ورزش و جوانان به وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی ارسال شده است.
 
علی‌نژاد خاطر نشان کرد: علاوه بر موارد یادشده، پرونده تکمیل شده تعداد چهار هزار و ۴۲۴ باشگاه با مدارک کامل از سوی متقاضیان به بانک‌های عامل ارسال شده که پس از بررسی و تایید مدارک ارایه شده، موفق به اخذ تسهیلات شده‌اند.
 
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به عزم جدی دولت برای حمایت همه جانبه از مشاغل آسیب‌دیده از کرونا گفت: اعتبار قابل توجهی برای ارایه به خسارت دیدگان از کرونا در باشگاه‌های ورزشی در نظر گرفته شده که برای جذب آن‌ها نیاز به ثبت نام متقاضیان خواهد بود. از این رو نیاز است که شاغلان باشگاه‌های متقاضی استفاده از تسهیلات یادشده در سراسر کشور، هرچه سریع‌تر و حداکثر تا ۱۰ روز کاری دیگر، نسبت به ثبت نام و ارایه مستندات و مدارک خود در سامانه کارا اقدام کرده و درخواست خود را برای استفاده از این تسهیلات ارایه کنند.
 
علی‌نژاد در پایان یادآور شد: تسهیلات درخواستی برای باشگاه‌های آسیب دیده ناشی از کرونا رقمی بیش از ۱۱۳ میلیارد تومان است که از این میزان رقمی معادل ۳۴ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده و مابقی پرونده‌ها نیز پس از بررسی و تایید درخواست‌های ثبت نام کنندگان متقاضی این تسهیلات در سامانه کارا به صورت روزانه به بانک عامل معرفی و تسهیلات برای آن‌ها واریز خواهد شد.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی