تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

کاهش شدید محبوبیت حزب بوریس جانسون

نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که حزب محافظه‌کار بریتانیا تا حد زیادی پشتیبانی مردم را از دست داده است. اکنون دو حزب اصلی کشور، محافظه‌کار و کارگر، هر یک از ۴۰ درصد آرای مردم برخوردار هستند.

کد خبر: ۷۰۰۶۹
۱۴:۳۰ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ نظرسنجی بنیاد آپینیوم نشان می‌دهد که حزب بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا، تا حد زیادی از اقبال عمومی محروم شده است.
 
در نظرسنجی تازه‌ای که روز یکشنبه ۹ شهریور روزنامه آبزرور منتشر کرده، حزب حاکم محافظه‌کار و حزب اپوزیسیون کارگر موقعیتی برابر دارند و هر یک ۴۰ درصد آرا را کسب می‌کنند. حزب محافظه‌کار تنها حدود شش ماه پیش و در آغاز گسترش کرونا حدود ۲۶ درصد از حزب کارگر جلوتر بود.
 
در ماه‌های مارس و آوریل، یعنی در زمان بحران درونی حزب کارگر و آستانه گسترش بیماری کووید-۱۹ در بریتانیا، حزب حاکم کشور در موضعی آشکارا برتر قرار داشت؛ اما آخرین نظرسنجی نشان می‌دهد که از آن محبوبیت اثری باقی نمانده است.
 
به گزارش دویچه‌وله، سیاست‌های متغیر بوریس جانسون، از جمله در مورد پاندمی کرونا، عامل کاهش نفوذ و محبوبیت محافظه‌کاران بوده است.
 
عفریت کرونا
اپیدمی کرونا در بریتانیا تا کنون بیش از ۴۱ هزار نفر قربانی گرفته است. حجم اقتصاد این کشور در دومین سه‌ماهه سال جاری (۲۰۲۰) به میزان یک‌پنجم کوچک شده است؛ یعنی یکی از بدترین نمونه‌ها در سراسر اروپا.
 
بنا به یک گزارش هیئت علمی مشاور دولت بریتانیا، موج دوم سرایت ویروس کرونا در زمستان آینده شاید به بهای جان بیش از ۸۰ هزار نفر تمام شود.
 
وحشت از ویروس کرونا، بسیاری از کارگران و کارمندان بریتانیایی را خانه‌نشین کرده است و کسانی که امکانش را دارند ترجیح می‌دهند از خانه کار کنند.
 
بنا به پژوهشی که بانک مورگان استنلی ارائه داده، تنها یک نفر از سه کارمند ادارات به محل کار برگشته است؛ در حالی که در اروپا از هر سه کارمند دو نفر به سر کار در اداره برگشته‌اند.
 
به گزارش "تلگراف" دولت قصد دارد ماه آینده با برنامه‌ای توجیهی از کارمندان بخواهد که سر کار حاضر شوند.
 
افزون بر این انتظار می‌رود که به خاطر کسری بودجه، بر میزان مالیات افزوده شود.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی