تیتر امروز

شهرنو! واژه‌ای که رائفی‌پور در «جدال با قالیبافی‌ها» به کار برد!
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنو! واژه‌ای که رائفی‌پور در «جدال با قالیبافی‌ها» به کار برد!

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

توزیع ماسک و بسته‌های حمایتی در محلات کوره‌های آجرپزی

توزیع بسته‌های حمایتی در کوره‌های آجرپزی از سوی جمعی از مدیران شهری انجام شد.

کد خبر: ۷۰۰۵۷
۱۲:۰۰ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ حجت نظری عضو شورای اسلامی شهر تهران و رئیس ستاد توان افزایی و حمایت از سازمان‌های مردم نهاد همراه با مالک حسینی سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی، علی توکلی شهردار منطقه، معاون اجتماعی و فرهنگی، شهردار ناحیه ۳ منطقه و جمعی از مدیران و شورایاران این منطقه صبح دیروز با حضور در کوره‌های آجرپزی اقدام به توزیع ماسک و نذورات فرهنگی بین ساکنان این کوره‌ها کردند.
 
در این برنامه مسئولان حاضر ضمن بازدید از وضعیت بهداشتی و آسیب‌های اجتماعی کوره‌ها، به گفتگو با ساکنان کوره‌ها درخصوص وضعیت سکونت و مشکلات آن‌ها پرداختند.
 
پژوهش و علت یابی نحوه اسکان در کوره‌ها، شناسایی آسیب‌های اجتماعی موجود و رسیدگی به شرایط بهداشتی و فرهنگی ساکنان از اهداف این بازدید بود و در همین راستا نیز بر نظارت، رسیدگی و ارائه خدمات بیشتر به منظور ارتقا وضعیت بهداشتی آن‌ها تأکید شد.
 
همچنین ایجاد ارتباط و هماهنگی بین نهاد‌های ذیربط و استفاده از مشارکت سمن‌ها و خیرین برای رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی و وضعیت بهداشتی سکنه کوره‌ها از نتایج این بازدید بود.
 
طی این بازدید ضمن توزیع صد‌ها ماسک وبسته‌های حمایتی بین ساکنان کوره‌ها، از ساکنین وخانواده ها، تب سنجی توسط همکاران معاونت اجتماعی و فرهنگی صورت گرفت.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی