تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
کرمانشاه همچنان در وضعیت "هشدار" کرونا؛

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: سفر‌های اخیر تابستانی کار دستمان می‌دهد

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه همچنان در وضعیت هشدار کرونا قرار داریم، گفت: این احتمال هست که به خاطر افزایش سفر‌های تابستانی در تعطیلات اخیر شاهد افزایش مبتلایان در روز‌های آینده باشیم.

کد خبر: ۷۰۰۵۱
۱۱:۲۲ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ دکتر محمودرضا مرادی با اشاره به قرار گیری استان در وضعیت هشدار کرونا، گفت: فعلا تغییری در تعداد مبتلایان نداشته ایم، اما پیش بینی می‌شود با توجه به سفر‌های مردم در تعطیلات اخیر آمار مبتلایان طی روز‌های آینده افزایش یابد.
 
مرادی با انتقاد از رفتار برخی افراد و انجام سفر‌های غیرضروری، گفت: متاسفانه در تعطیلات اخیر شاهد افزایش سفر‌های تابستانی بودیم که این امر در روز‌های آینده، استان را با افزایش آمار مبتلایان مواجه می‌کند.
 
وی به شلوغی جاده‌های شمال کشور اشاره کرد وافزود: قطعا از مردم استان کرمانشاه هم در این موج شلوغی حضور دارند و این شرایط احتمال افزایش مبتلایان در روز‌های آینده را بالا می‌برد.
 
وی افزود: همچنین برگزاری تجمعی مراسم عروسی قبل از محرم، قطعا در چند روز آینده موجب افزایش مبتلایان استان خواهد شد.
 
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به زرد بودن وضعیت استان، گفت: اگر مردم به همین روند ادامه داده و نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بی خیال باشند، در روز‌های آینده قرمز شدن وضعیت استان بعید نیست.
 
وی افزود: قرمز شدن وضعیت استان یعنی افزایش آمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا و از مردم می‌خواهیم برای حفظ جان خود و عزیزانشان حتما رعایت پروتکل‌های بهداشتی را داشته باشند تا به این شرایط دچار نشویم.
 
مرادی یادآور شد: طولانی شدن بیماری کرونا نباید مردم را نسبت به رعایت پروتکل‌ها دلسرد و خسته کند و مردم باید بدانند که کرونا هر لحظه در کمین آنهاست و این بیماری کوچک و بزرگ نمی‌شناسد و این امکان هست که قربانی بعدی کرونا خود آن‌ها باشند.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی