تیتر امروز

«استقلال فلسطین»؛ خیلی دور خیلی نزدیک!
«دیدارنیوز» در‌ گفت‌وگو با «مصیب نعیمی» بررسی می‌کند:

«استقلال فلسطین»؛ خیلی دور خیلی نزدیک!

یک دیپلمات درگفت‌وگو با دیدار معتقد است شاید زمان استقلال کشور فلسطین مشخص نباشد ولی روند آن سرعت بیشتری گرفته است.

ماجرای به هم زدن جلسه رهبری توسط احمدی‌نژاد

مسیح مهاجری: وقتی آقای خامنه­‌ای رهبر شدند، هنوز رییس جمهوری نیز بودند. ایشان از ما مدیران روزنامه­‌های اصلی آن زمان که ۷ یا ۸ نفر بودیم برای حضور در جلسه­‌ای دعوت کردند.

کد خبر: ۷۰۰۲
۱۲:۵۲ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
دیدارنیوز - مسیح مهاجری گفت: وقتی آقای خامنه­‌ای رهبر شدند، هنوز رییس جمهوری نیز بودند. ایشان از ما مدیران روزنامه­‌های اصلی آن زمان که ۷ یا ۸ نفر بودیم برای حضور در جلسه­‌ای دعوت کردند.

در این جلسه گفتند که وضعیت من با امام (ره) فرق می­‌کند و شما باید به من کمک کنید؛ کمک‌تان هم به این صورت باشد که هفتگی با هم جلسه­‌ای داشته باشید و هم‌فکری کنید تا به نظام کمک کنید و بتوانیم اهداف نظام را پیش ببریم و ما هم گفتیم چشم.

آقای شریعتمداری (کیهان)، آقای کرباسچی (همشهری)، آقای سیدهادی خامنه­‌ای (جهان اسلام)، آقای دعایی (اطلاعات)، آقای موسوی خوئنی­‌ها (سلام)، آقای صفی­‌زاده (ابرار)، آقای نبوی (رسالت) و آقای ربیعی (کار و کارگر) هم در این جلسات حضور داشتند.

این جلسات تا اول دولت آقای احمدی­‌نژاد همچنان برگزار می­‌شد. یکی از برکات آقای احمدی­‌نژاد این بود که این جلسات را هم به هم زد؛ چون آنقدر اختلاف در رسانه­‌ها و افکار عمومی ایجاد کرد که این جلسه­‌ها خود به خود کنسل شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی