تیتر امروز

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.
کاشان، سرزمینی از جنس گل و گلاب

کاشان، سرزمینی از جنس گل و گلاب

روز جمعه، بیست و یکم اردیبهشت ماه، در واپسین روز‌های گلابگیری، وارد کاشان شدیم. یک روز آفتابی و دلچسب، همواره تصورم این بود که کاشان، همانند خیلی از شهر‌های ایران واجد تلفیق هر دو ویژگی سنت و...

توزیع ۶ میلیون وعده غذایی میان نیازمندان از تاسوعا تا اربعین حسینی (ع)

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: همزمان با اجرای مرحله دوم پویش ایران همدل، از تاسوعا تا اربعین حسینی ۶ میلیون وعده غذایی میان نیازمندان توزیع می‌شود.

کد خبر: ۶۹۹۸۸
۱۱:۳۰ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ سیدمرتضی بختیاری با تسلیت ایام تاسوعا و عاشورا و عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) افزود: طرح اطعام حسینی در قالب مرحله دوم پویش ایران همدل با هدف طبخ و توزیع غذای گرم میان محرومان و نیازمندان از عید غدیر آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.
 
وی ادامه داد: در این طرح با یاد سردار ملی ایرانیان، شهید حاج قاسم سلیمانی، از روز تاسوعا تا اربعین حسینی، ۶ میلیون وعده غذایی میان محرومان توزیع خواهد شد.
 
رئیس کمیته امداد با دعوت از اقشار مختلف مردم برای پیوستن به پویش ایران همدل، خاطرنشان کرد: شماره کارت ۶۲۷۷۶۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ برای مشارکت مردم در این طرح در نظر گرفته شده است.
 
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، بختیاری گفت: مردم نیکوکار ایران اسلامی همچنین می‌توانند با اهدای نذورات غیر نقدی خود به دفاتر کمیته امداد در سراسر کشور، به نیابت از شهدای مدافع حرم و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، در این طرح خداپسندانه با کمیته امداد همراهی کنند.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی