تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

آرسنال - لیورپول/ اولین جام فصل به کدام تیم می رسد

دو تیم آرسنال و لیورپول برای کسب اولین جام فصل برابر هم به میدان خواهند رفت.

کد خبر: ۶۹۹۵۵
۱۲:۳۴ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
آرسنال - لیورپول/ اولین جام فصل به کدام تیم می رسد
 
دیدارنیوز-  در حالیکه دو هفته تا شروع فصل جدید رقابت های لیگ برتر انگلیس باقی مانده است، هیجان در حالی به فوتبال جزیره بر می گردد که دو تیم آرسنال و لیورپول برای فتح اولین جام فصل برابر هم به میدان می روند.

کمتر از یک ماه از قهرمانی آرسنال در فینال جام حذفی می گذرد و حالا آنها باید در ورزشگاه ومبلی شهر لندن در دیدار سوپرجام فوتبال انگلیس موسوم به جام خیریه (کامیونیتی شیلد) برابر هم به میدان بروند. فقط ۲۸ روز از زمان بالا بردن جام حذفی و شروع مسابقه جام خیریه برای آرسنال سپری می شود، در حالی که فصل گذشته تحت تأثیر ویروس کرونا مجبور به یک چرخش سریع و برگزاری فشرده رقابت ها بودیم و حالا نیز استراحت تیم ها کاهش یافته و دوباره رقابت ها از سر گرفته می شود.

مثل همیشه  خوش بینی در آستانه شروع تازه وجود خواهد داشت. آرسنال قصد دارد برخی نشانه های امیدوار کننده را زیر نظر مایکل آرتتا در بازیهای خود نشان دهند. برتری برابر منچسترسیتی و لیورپول در پایان فصل قبل و شکست دادن چلسی در فینال جام حذفی هواداران تیم لندنی را امیدوار کرده است.
 
لیورپول فینال فصل گذشته را به منچسترسیتی باخت اما سپس با ۱۸ امتیاز  اختلاف به عنوان قهرمانی در لیگ برتر رسید. حالا تیم یورگن کلوپ که برخلاف سیتی بازیکن بزرگی نیز به خدمت نگرفته است و شاکله اصلی خود را حفظ کرده است به دیدار توپچی های لندنی می رود.

بدون شک آرسنال از این واقعیت که آنها لیورپول را در پایان فصل شکست دادند روحیه گرفته است. با این حال، مطمئناً هنوز کارهایی انجام نشده است و آرسنال هنوز با تیم شدن فاصله زیادی دارد. آنها باید واقع بینانه بپذیرند که هنوز راهی برای عبور از شکاف فاحش ۴۳ امتیازی با لیورپول ندارند. بله ۴۳ امتیاز اختلاف بین دو تیم در جدول رده بندی فصل قبل لیگ برتر.

برای لیورپول، چالش برای فصل آینده روشن است. با پایان ۳۰ سال انتظار تا سرانجام نوزدهمین قهرمانی انگلیسی، اکنون باید این موفقیت را دوباره پشت سر بگذارند، اتفاقی که باعث می شود لیورپول به رکورد ۲۰ قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برسد و این افتخاری است که هواداران لیورپول بی صبرانه منتظر آن هستند.

این یک جامی است که هر دو باشگاه در گذشته ۱۵ بار آن را از آن خود کرده اند و فقط منچستر یونایتد آن را بیشتر از لیورپول و آرسنال بدست آورده است.

لیورپول در دو دیدار دوستانه اخیر توانست در کمپ اتریش با ۳ گل اشتوتگارت را شکست دهد و در ادامه برابر لایپزیگ بازی دو بر صفر باخته را به تساوی کشاند. در همین حال، آرسنال پیش از این مسابقه فقط یک بازی قبل از فصل انجام داده و سه شنبه با نتیجه ۴ بر یک MK Dons را شکست داده است.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی