تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

رایزنی با نمایندگان ملت برای حمایت از خانواده چندقلو‌ها

مدیرکل توانمندسازی زنان و خانواده سازمان بهزیستی کشور از رایزنی این سازمان با کمیسیون خانواده مجلس شورای اسلامی جهت تدوین قوانین حمایتی از خانواده‌های چندقلو‌ها خبر داد.

کد خبر: ۶۹۸۶۳
۱۵:۰۰ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ فاطمه عباسی  ضمن اعلام خبر فوق بیان کرد: سازمان بهزیستی در حال حاضر در حال رایزنی با کمیسیون خانواده مجلس شورای اسلامی است تا از این طریق بتواند برای چندقلو‌ها مساعدتی را در قالب قانون و بودجه داشته باشد تا به خانواده‌های دارای فرزندان چندقلو کمک شود. 
 
عباسی با بیان اینکه از سال گذشته سازمان بهزیستی موضوع حمایت از خانواده‌های دارای فرزندان چندقلو را به صورت مدون انجام داده است، بیان کرد: هنوز در ابتدای راه هستیم و با تلاش همکاران می‌توانیم کار‌های بهتری را انجام دهیم. 
 
وی ابراز امیدواری کرد که مجلس شورای اسلامی نیز در این دوره ما را یاری کند تا با کمک سازمان برنامه و بودجه اعتبارات خوبی در این زمینه داشته باشیم. 
 
به گفته عباسی، در حال حاضر سازمان بهزیستی به ۵۱۴۶ دوقلو و ۴۱۴۳ سه قلو مستمری می‌دهد. همچنین تعدادی پشت نوبتی نیز وجود دارد که به دلیل مسائل تامین اعتبارات هنوز نتوانسته آن‌ها را جذب کند.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی