تیتر امروز

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ اعزام ۲ هواپیما، بالگرد و ۵۰ نیروی امداد از روسیه/ ادامه جستجوها +ویدیو
این گزارش بروزرسانی می‌شود

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ اعزام ۲ هواپیما، بالگرد و ۵۰ نیروی امداد از روسیه/ ادامه جستجوها +ویدیو

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و جستجو‌ها برای پیداشدن این هلی‌کوپتر که حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه نیز در آن بوده، ادامه...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.

سخنگوی وزارت کشور: حقوق کارکنان شهرداری‌ها افزایش می‌یابد

سخنگوی وزارت کشور از تصویب افزایش حقوق و مزایای شهرداران و کارکنان شهرداری‌های کشور در جلسه روز چهارشنبه هیات وزیران به استناد آئین نامه حقوق و مزایای شهرداران و اصلاحیه بعدی آن و قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان خبر داد.

کد خبر: ۶۹۸۴۸
۰۹:۵۴ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید سلمان سامانی ارتقا وضعیت معیشتی کارکنان شهرداری‌ها را یکی از دغدغه‌های مهم وزیر کشور عنوان کرد و اظهار کرد: پیشنهاد افزایش حقوق و مزایای شهرداران و کارکنان شهرداری‌ها در سال‌های ۹۷ و ۹۸ به منظور رفع تبعیض موجود میان حقوق و مزایای شهرداران و کارکنان شهرداری‌ها با مدیران و کارکنان مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری و دارای شرایط مشابه با پیشنهاد وزارت کشور به سازمان اداری و استخدامی کشور ارایه شد.
 
وی در ادامه با اشاره به افزایش۳۰ درصدی فوق العاده جذب کارکنان شهرداری‌ها و افزایش فوق العاده جذب شهرداران براساس مصوبه ۲۷ بهمن ۹۸ هیات وزیران افزود: شکاف موجود در تعیین و پرداخت حقوق و مزایای کارکنان دستگاه‌های دولتی با شهرداران و کارکنان شهرداری‌ها به دلیل ابلاغ بخشنامه ۳۰ بهمن ۹۸ سازمان برنامه و بودجه کشور و افزایش امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری، به طرز قابل ملاحظه و تصاعدی افزایش یافت.
 
سخنگوی وزارت کشور تصریح کرد: باتوجه به مراتب فوق و به منظور کاهش تفاوت مذکور و در راستای ایجاد عدالت در نظام پرداخت کارکنان و نگهداری نیرو‌های متخصص در شهرداری‌ها با حمایت‌های وزیر کشور پیشنهاد مجدد حاوی افزایش حقوق و مزایای کارکنان شهرداری‌ها و شهرداران با محور‌های "افزایش فوق العاده جذب"، "برقراری فوق العاده خاص" و "افزایش فوق العاده بدی آب و هوا، محرومیت از تسهیلات زندگی و محل خدمت" و "افزایش فوق العاده جذب کارکنان شهرداری تهران" از سوی وزارت کشور تدوین و به سازمان اداری و استخدامی کشور ارائه و در نهایت همزمان با هفته دولت در جلسه اخیر هیات وزیران تصویب شد.
 
سامانی یادآور شد: با تصویب افزایش حقوق و مزایای شهرداران و کارکنان شهرداری‌ها موجبات ارتقاء سطح معیشت و تأمین آتیه این عزیزان فراهم می‌شود.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
امروز دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
امروز دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
امروز دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
امروز دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی