تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

مدیر سابق اف‌بی‌آی: ترامپ و ویلیام بار ویرانه وزارت دادگستری را میراث می‌گذارند

مدیر سابق اف‌بی‌آی در مطلبی با انتقاد از دونالد ترامپ و دادستان کل آمریکا گفت، این دو مقام "یک میراث از ویرانی یک نهاد حیاتی آمریکا" که وزارت دادگستری است، بر جای می‌گذارند.

کد خبر: ۶۹۸۴۲
۱۰:۴۰ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ  جیمز کومی، مدیر سابق اداره تحقیقات فدرال آمریکا در واشنگتن پست با اشاره به تحقیقات روسیه که به دست تیم رابرت مولر انجام می‌شد، گفت: وزارت دادگستری آن زمان لطمه دید که دادستان کل و رئیس جمهوری آمریکا به مردم آمریکا درباره کار این شورای ویژه که درباره رئیس جمهوری تحقیقات می‌کرد، دروغ گفتند.
 
کومی افزود: آن‌ها زمانی به این وزارتخانه لطمه زدند که دادستان کل در پرونده مربوط به راجر استون که دوست رئیس جمهوری بود مداخله کرد تا مدت زمان حبسی که دادستان‌ها پیشنهاد داده بودند، لغو شود. آن‌ها زمانی دوباره به این وزارتخانه لطمه زدند که همین دادستان کل تلاش کرد تا پرونده‌ای که مایکل فلن، متحد رئیس جمهوری آمریکا دو مرتبه در آن گناهکار شناخته شده است، از دستور خارج کنند.
 
انتقاد‌ها علیه دونالد ترامپ در ماه‌های اخیر شدت گرفته است که علل مختلفی دارد و یکی از آن‌ها عملکرد به شدت سیاسی شده وزارت دادگستری آمریکاست.
 
این مدیر سابق اف‌بی‌آی گفت برای حرکت رو به جلوی آمریکا، این لطماتی که ترامپ و ویلیام بار ایجاد کردند باید ترمیم شود. او ادامه داد، این به معنای انتخاب جو بایدن، نامزد ریاست جمهوری دموکرات‌ها به عنوان رئیس جمهوری بعدی آمریکاست.
 
کومی در خاتمه نتیجه گیری کرد: ما رئیس جمهوری نیاز داریم که یک دادستان کل به این دلیل که به یک وکیل مدافع نیاز دارد، منصوب نکند بلکه به این دلیل منصوب کند که عدالت آمریکایی به محافظ و نگهبان نیاز دارد. ما رئیس جمهوری نیاز داریم که از طریق قانون به دیگران خدمت رسانی کند. ما باید جو بایدن را انتخاب کنیم.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی