تیتر امروز

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

پیش‌بینی کوشنر درباره توافق عربستان و اسرائیل

مشاور ارشد دونالد ترامپ و داماد او پیش‌بینی کرد، توافقات مشابه توافق اسرائیل و امارات با دیگر کشورهای عرب حوزه خلیج فارس امضا شوند.

کد خبر: ۶۹۸۲۶
۲۳:۵۱ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۹
پیش‌بینی کوشنر درباره توافق عربستان و اسرائیل
 
دیدارنیوز - به نقل از شبکه الحره، جارد کوشنر، داماد و مشاور ارشد دونالد ترامپ و میانجی‌ طرح صلح عربی و اسرائیلی به نیوزویک گفت: توافقی مشابه بین اسرائیل و کشورهای عرب خلیج فارس از جمله عربستان امری حتمی است و چارچوب زمانی برای این گام تنها سوال باقی مانده در این باره است.

او درباره گام برداشتن بحرین و عربستان در این مسیر گفت، بسیاری از کشورها از نزدیک اوضاع را زیر نظر دارند و نسل جوانان منطقه پرشورند و کشورهای منطقه خواهان توسعه اقتصادهایشان هستند.

کوشنر افزود: تمام رهبران چه در اسرائیل یا عربستان، یا امارات و یا قطر می‌خواهند ملت فلسطین زندگی بهتری داشته باشند.

او قبلا عربستان را به عادی سازی فراخوانده بود و این گام را در جهت منافع اقتصاد و دفاعی عربستان و کاهش قدرت ایران در منطقه برشمرده بود.

کوشنر به خبرنگاران گفته بود، ملک سلمان و محمد بن سلمان پادشاه و ولیعهد عربستان خواهان تشکیل کشور مستقل فلسطین در کنار فرصت‌های اقتصادی برای فلسطینی‌ها هستند.


منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی