تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

وحیدی: کمیسیون آموزش عملکرد سازمان سنجش در برگزاری کنکور را ارزیابی می‌کند

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت که کمیسیون آموزش بعد از تعطیلات مجلس در جلسه ای به بررسی عملکرد سازمان سنجش در برگزاری کنکور سراسری می پردازد.

کد خبر: ۶۹۷۶۷
۱۰:۳۹ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۹
وحیدی: کمیسیون آموزش عملکرد سازمان سنجش در برگزاری کنکور را ارزیابی می‌کند
 
دیدارنیوز - محمد وحیدی اظهار کرد: نمایندگان مجلس بر اساس ماموریت رئیس مجلس برای نظارت بر روند برگزاری آزمون سراسری و رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه های امتحانی حاضر شدند که طبق گزارشات رسیده پروتکل ها تقریبا در بیشتر حوزه ها رعایت شده اند.

وی در توضیح مشاهدات خود گفت: بنده در حوزه های امتحانی شهرستان بجنورد حضور پیدا کردم، فاصله بین صندلی های داوطلبان بیش از دو متر رعایت شده بود و بعضا محل امتحان در سالن های ورزشی با سقف بلند بود. در ورودی محل آزمون هم ماسک و مواد ضدعفونی کننده و آب معدنی به صورت بسته های جداگانه توزیع شد، همچنین تب هر داوطلب چک می شد و سیستم تهویه هوا وجود داشت.

نماینده بجنورد یادآور شد: بنده چند سال در استان خراسان شمالی به عنوان مسئول برگزاری کنکور فعالیت می کردم، لذا با توجه به تجربه ام می توانم بگویم که پروتکل ها به خوبی رعایت شد. از همکارانم در چند استان دیگر هم شرایط را ارزیابی کردم که همه حکایت از رعایت پروتکل های بهداشتی بود.

وحیدی ادامه داد: گزارش نظارتی خود را به دفتر رئیس مجلس ارائه کردم و فرمی هم در همان محل آزمون پر شد. در نهایت هم کمیسیون آموزش قرار است در جلسه ای عملکرد سازمان سنجش در برگزاری کنکور سراسری را مورد ارزیابی قرار دهند.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی