تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

محدودیت‌های ترافیکی جاده چالوس در تعطیلات تاسوعا و عاشورا اعلام شد

رئیس پلیس راه البرز از اجرای محدودیت ترافیکی درجاده کرج - چالوس در تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

کد خبر: ۶۹۷۵۵
۰۹:۵۴ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۹
محدودیت‌های ترافیکی جاده چالوس در تعطیلات تاسوعا و عاشورا اعلام شد
 
دیدارنیوز - سرهنگ رضا گودرزی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه پنجم و  شش شهریور الی دو بامداد روزهای بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران - شمال ممنوع شده و  با اعلام ماموران  پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای ذکر شده از کرج (دوراهی شهرستانک) و آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه می‌شود .

به گزارش ایسنا، وی اضافه کرد:  همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ روز جمعه هفتم شهریور ماه جاری از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران - شمال ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ الی ۲۴ همان روز از کرج (دوراهی شهرستانک) و آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه استان البرز خاطرنشان کرد:  طبق برنامه ریزی انجام شده از سوی پلیس راه ناجا ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ روز شنبه هشت شهریور ماه جاری از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع شده  و با اعلام ماموران  پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ الی ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران - شمال به صورت یک طرفه خواهد شد.
وی گفت:  تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای یکشنبه و دوشنبه ۹ و ۱۰ شهریورماه جاری تا پایان ترافیک، از کرج و ابتدای آزاد راه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و از ساعت ۱۵  روز های ذکر شده از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران - شمال یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ گودرزی یادآورشد: چنانچه حجم بار ترافیک در  ابتدای جاده کرج - چالوس افزایش یابد محدودیت ترافیکی از میدان امیر کبیر اجرا می شود.

وی  به رانندگان توصیه کرد: علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی