تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

محور هراز و کندوان تاسوعا و عاشورا یکطرفه می‌شود

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه در روز‌های تاسوعا و عاشورا از محور هراز و کندوان به سمت مازندران ممنوع است و یکطرفه می‌شود.

کد خبر: ۶۹۷۰۹
۱۷:۰۰ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۹

ديدارنيوز -  سرهنگ علیرضا قدمی با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی هفت روزه در جاده‌های استان از فردا چهارشنبه ۵ شهریور آغاز می‌شود و تا سه شنبه ۱۱ شهریور ادامه دارد به یکطرفه شدن جاده چالوس در استان اشاره کرد و افزود: آمدوشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲ بامداد روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه از مرزن‌آباد به کرج و آزادراه تهران-شمال ممنوع می‌شود.
 
وی گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲ بامداد روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه از کرج (دوراهی شهرستانک) و آزادراه تهران-شمال به مرزن‌آباد یکطرفه خواهد شد.
 
سرهنگ قدمی افزود: آمدوشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه و شنبه هفتم و هشتم شهریور از مرزن‌آباد به کرج و آزادراه تهران-شمال ممنوع و از ساعت ۱۸ تا ۲۴ از کرج (دوراهی شهرستانک) و آزادراه تهران-شمال به مرزن‌آباد یکطرفه می‌شود.
 
وی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲ بامداد روز‌های یکشنبه و دوشنبه نهم و دهم شهریور از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به مرزن‌آباد ممنوع و از ساعت ۱۵ از مرزن‌آباد به کرج و آزادراه تهران-شمال یکطرفه خواهد شد.
 
سرهنگ قدمی به اعمال محدودیت ترافیکی در جاده هراز اشاره کرد و افزود: آمدوشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه هشتم، نهم و دهم شهریور از رودهن به آمل ممنوع است و از ساعت ۱۶ از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه می‌شود.
 
رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه این محدودیت تا ۲ بامداد ادامه دارد، گفت: در صورت افزایش یا کاهش حجم تردد و به منظور تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه تمدید ویا لغو محدودیت‌ها در محور‌های فوق توسط مأمورین پلیس راه در محل اعمال می‌شود.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی