تیتر امروز

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
نشانه های بازگشت اقتصاد رویت می شود؟

انتظار برای انتشار شاخص اعتماد مصرف کننده در آمریکا

کد خبر: ۶۹۶۹۴
۱۴:۲۹ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۹

انتظار برای انتشار شاخص اعتماد مصرف کننده در آمریکا

 

دیدار - زهیر دانش: در ایالات متحده آمریکا ، شاخص اعتماد مصرف کننده ایالات متحده (CCI) یک شاخص اقتصادی است که برای سنجش اعتماد مصرف کننده به تولید ناخالص داخلی منتشر می شود. به عبارت دیگر این شاخص به عنوان درجه خوش بینی به وضعیت اقتصاد ایالات متحده تعریف شده است.

 

مصرف کنندگان از طریق فعالیت های اقتصادی خود میزان پس انداز و هزینه خود را بیان می کنند. سنجش اعتماد بین المللی مصرف کننده، شاخص اصلی روندهای اقتصادی است که مستقیماً با مصرف کنندگان خُرد در ارتباط هستند. در ایالات متحده ، یک سازمان تحقیقاتی مستقل اقتصادی ، اقدامات ماهانه اعتماد مصرف کننده را بر اساس 5000 خانوار انجام می دهد و این اندازه گیری نشانگر میزان مؤلفه مصرف ناخالص داخلی است. فدرال رزرو هنگام تعیین تغییرات نرخ بهره ، CCI را مورد بررسی قرار می دهد و همچنین این شاخص بر قیمت سهام بورس امریکا تاثیر مستقیم می گذارد.

 

انتشار شاخص اطمینان مصرف کننده از سال 1967 آغاز شد. این شاخص هر ماه بر اساس نظرسنجی خانگی از نظرات مصرف کنندگان در مورد شرایط فعلی و انتظارات آینده اقتصاد محاسبه می شود. نظرات در مورد شرایط فعلی 40٪ از این شاخص را تشکیل می دهد که انتظار می رود شرایط آینده 60٪ باقی مانده را تشکیل دهد. گروه اقتصادی ناظر بر این شاخص، اعتماد به نفس مصرف کننده را بر اساس گزارش ماهانه ای که جزئیات نگرش مصرف کننده و هدف های خانوارها را نشان می دهد ، با داده های موجود براساس سن ، درآمد و منطقه" تطبیق داده و سپس منتشر می کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی