تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

قالیباف از میرسلیم شکایت کرده است؟

نایب رئیس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان از بررسی شکایت نماینده جهرم از نماینده تهران در این هیات خبر داد.

کد خبر: ۶۹۶۹۳
۱۴:۲۲ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۹
قالیباف از میرسلیم شکایت کرده است؟
 
دیدارنیوز - حسن شجاعی، نایب رئیس هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی شکایت یک نماینده از مصطفی میرسلیم نماینده تهران به این هیات‌، گفت: اخیراً آقای میرسلیم ادعای درباره پرداخت رشوه ۶۵ میلیونی به یکی از نمایندگان مجلس دهم داشته که در همین زمینه رضایی کوچی از وی به هیات‌نظارت بر رفتار نمایندگان شکایتی را داشته‌ تا در این هیئت این موضوع بررسی شود.

وی با بیان اینکه تاکنون برای بررسی این شکایت دو جلسه تشکیل شده است، ادامه داد: در این جلساتی که برگزار شده است از مطلعین این پرونده دعوت شده تا با حضور در جلسه اطلاعات خود را ارائه کنند.

نماینده ابهر در مجلس با اعلام اینکه از آقای قالیباف شکایت رسمی به این هیئت درباره این موضوع واصل نشده است، افزود: قرار بر این شده تا آقای میرسلیم نیز مدارک و مستندات خود را به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان ارائه کند تا آنها نیز مورد بررسی قرار گیرد.

نایب رئیس هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان تصریح کرد: این پرونده در حال بررسی در این هیئت است و پس از جمع‌بندی نتیجه آن را اعلام خواهیم کرد.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی