تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

پلوسی خطاب به آمریکایی‌ها: به ترامپ اعتنا نکنید

هم‌زمان با آغاز به کار کنوانسیون چند روزه جمهوری‌خواهان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا پیامی به رأی‌دهندگان آمریکایی صادر کرد: به رئیس جمهور ترامپ بی‌اعتنا باشید!

کد خبر: ۶۹۶۶۱
۱۲:۰۷ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۹
پلوسی خطاب به آمریکایی‌ها: به ترامپ اعتنا نکنید
 
دیدارنیوز - نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در گفت‌وگو با ام‌اس‌ان‌بی‌سی تاکید کرد: یک چیز که به مردم آمریکا می‌گویم این است که توجهی به دونالد ترامپ نکنید. این هدف اوست که مردم را از رأی‌ دادن بترساند. با گفتن اینکه می‌خواهد نیروی انتظامی را به انتخابات بیاورد، مردم را بترساند. از طریق اجازه به پوتین برای تصمیم در مورد انتخاب رئیس جمهوری آمریکا به جای مردم این کشور، به دخالت روسیه در انتخابات ما خوشامد بگوید.

وی گفت: اما به او بی‌اعتنا باشید، زیرا هدف او کاهش رأی‌ها و سرکوب انتخابات است.
این اظهارات، پس از آن عنوان شد که از پلوسی درباره نظرسنجی اخیر وال‌استریت ژورنال و شبکه خبری ان‌بی‌سی سؤال شد که نشان می‌دهد تنها ۴۵ درصد پاسخ‌دهندگان گفته‌اند که از شمرده شدن دقیق آرا در انتخابات نوامبر، اطمینان دارند. این مقدار، ۱۴ درصد پایین‌تر از میزان اطمینانی است که مردم از نتایج انتخابات ۲۰۱۶ داشتند.

اوایل همان روز، ترامپ ضمن نخستین حضورش در کنوانسیون ملی چهار روزه جمهوری‌خواهان، تردید خود را نسبت به قابل اعتماد بودن رأی‌گیری پستی، ابراز کرد. وی این‌طور استدلال کرد که گسترش دسترسی به پست در رأی‌گیری -که به خاطر همه‌گیری کرونا انجام می‌شود- ممکن است به تقلب گسترده در آرا بیانجامد، حتی با وجود آنکه کارشناسان گفته‌اند این روش ایمن است.

ترامپ که در این کنواسیون به طور رسمی به عنوان نامزد جمهوری‌خواهان برای انتخابات سوم نوامبر معرفی شد، به هواداران خود در "شارلوت"، کارولینای شمالی گفت: آن‌ها در حال کار بر روی هشتاد میلیون برگه رأی پستی هستند و آن‌ها را برای مردمی می‌فرستند که آن‌ها را نخواسته‌اند. این عادلانه و صحیح نیست و به عقیده من جدول‌بندی ممکن نخواهد بود.

پلوسی و دیگر دموکرات‌ها در مواجهه با حملات متعدد ترامپ به رأی‌گیری پستی، سعی دارند به مردم اطمینان مجدد دهند که رأی آن‌ها در صورتی که به جای حضور در ایستگاه‌های رأی‌گیری از طریق پست رأی دهند، باز هم شمرده خواهد شد.

پلوسی گفت: مردم حق دارند نگران باشند زیرا رئیس جمهوری آمریکا دارد چنین چیزی می‌گوید. اما به او هیچ توجهی نشان ندهید، چرا که این توجه نشان دادن، پیروزی برای کسانی است که می‌خواهند مشارکت کمتری داشته و بنابراین افراد کمتری در این تصمیم شرکت کنند.


منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی