تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی وارد کشور شد

رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در راس هیاتی وارد تهران شد.

کد خبر: ۶۹۶۲۸
۲۳:۱۴ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی وارد کشور شد
 
دیدارنیوز - مدیرکل آژانس قرار است در سفری دو روزه به تهران ضمن گفتگوهای فنی و تخصصی با مقامات سازمان انرژی اتمی با محمد جواد ظریف و رئیس جمهور دیدار کند.

بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی کشورمان اخیرا در گفتگویی درباره سفر رافائل گروسی به تهران در شرایط فعلی گفته است: آمدن و رفتن‌ها و مذاکره کردن از نظر ما بسیار خوب است، می‌توان این کارها را از راه دور هم انجام داد اما در هر فرهنگی این رفت و آمدها خوب هست.

وی ادامه داد: در ماه مارس سال جاری میلادی اولین موضوعات در ارتباط با ایران مطرح شد، در گزارش قبلی شورای حکام هم بحث دو مکان مطرح شد و ما دلایل خودمان را داشتیم که تحت چه عنوان دسترسی داد یا نداد. معمولا اینها باید با سوال شروع شود، سوال باید مبنای داشته باشد، نمی‌تواند هر سوالی مطرح شود، باید مدرک داشته باشند، این مدارک نمی‌تواند مدارک جاسوسی باشد.

کمالوندی افزود: فکر نمیکنم در حوزه اطلاعات پادمانی کشوری به اندازه ما به زوایای مسایل پادمانی تا این اندازه آشنا باشد چرا که به دلیل مشکلات ما تمام چم و خم این مسایل پادمانی را میدانیم.

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران نیز در پاسخ به سوال خبرنگاران گفته است: سفر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران هیچ ارتباطی به مکانیسم ماشه ندارد البته مکانیسم ماشه اصطلاح نادرستی است که آمریکایی‌ها باب کرده‌اند.


منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی