تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

بایدن: قطعا دو دوره رییس جمهور خواهم بود

همزمان با اینکه نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا به دنبال نشست‌های کنوانسیون ملی دموکرات‌ها شاهد پنج درصد افزایش در میزان حمایت از خود در نظرسنجی‌ها بوده، تاکید کرد، اگر در انتخابات پیروز شود بدون شک دو دوره ریاست جمهوری را خواهد داشت.

کد خبر: ۶۹۶۰۴
۱۲:۴۸ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
بایدن: قطعا دو دوره رییس جمهور خواهم بود
 
دیدارنیوز -  به نوشته روزنامه دیلی میل، در نظرسنجی شبکه ای‌بی‌سی نیوز/ پایگاه ایپسوس که ۱۱ و ۱۲ اوت انجام شد، میزان حمایت‌ها از جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات نوامبر ۴۰ درصد بود و در نظرسنجی مشابهی که ۲۱ و ۲۲ اوت پس از نخستین جلسه مجازی کنوانسیون ملی دموکرات‌ها انجام شد میزان حمایت از وی با پنج درصد افزایش به ۴۵ درصد رسید.

همچنین پیش از این کنوانسیون، بایدن شاهد نرخ منفی محبوبیت بود بدان معنا که تعداد افرادی که بایدن را تایید نمی‌کنند از تعداد افرادی که وی را تایید می‌کنند بیشتر بود؛ آماری که در حال حاضر تغییر چشمگیری کرده است.

در مقایسه با نظرسنجی شبکه ای‌بی‌سی نیوز/ روزنامه واشنگتن پست در سال ۲۰۱۶ میلادی، میزان حمایت‌ها از هیلاری کلینتون، نامزد وقت دموکرات‌ها پس از کنوانسیون شش درصد نسبت به قبل از آن افزایش داشت.

میزان حمایت از کلینتون ۴۵ درصد بود اما میزان مخالفت با وی همچنان ۵۰ درصد بود.

بایدن و کامالا هریس، معاونش در انتخابات نوامبر تلاش کردند تا در نخستین مصاحبه حضوری‌شان در کنار یکدیگر که یکشنبه شب پخش شد، به این روند ادامه دهند.

هریس نیز به دنبال سخنرانی که چهارشنبه و پنجشنبه گذشته در کنوانسیون ملی دموکرات‌ها داشت شاهد افزایش میزان محبوبیتش بود.  
میزان محبوبیت هریس در آستانه کنوانسیون ملی دموکرات‌ها ۳۵ درصد بود و در روز یکشنبه این نظرسنجی نشان داد که میزان حمایت‌ها از وی به ۴۱ درصد افزایش یافته است.
بایدن در نخستین مصاحبه‌ای که در کنار کامالا هریس با شبکه ای‌بی‌سی نیوز داشت، گفت: "اگر در انتخابات نوامبر پیروز شوم، قطعا دو دوره ریاست جمهوری را طی خواهم کرد"؛ اگرچه ادعاهایی وجود دارد دال بر اینکه وی قصد دارد به عنوان "نامزد گذار" در رقابت‌ها شرکت کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارد تنها یک دوره رئیس جمهور باشد، گفت: خیر.

بایدن در پاسخ به این سوال که آیا در صورت پیروزی در انتخابات نوامبر هشت سال رئیس جمهور خواهد بود یا خیر، گفت: قطعا.

بایدن در حال حاضر در مقایسه با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات نوامبر از محبوبیت بالایی در بین جامعه سیاه‌پوستان برخوردار است و به طور کلی با میزان محبوبیت ۶۹ درصدی از بالاترین میزان محبوبیت در این جامعه آماری برخوردار است.

تنها ۳۹ درصد از بزرگسالان سفیدپوست و ۵۲ درصد از اسپانیایی-آمریکایی‌ها همین نظر را دارند و حامی بایدن هستند.
میزان محبوبیت بایدن در بین دموکرات‌ها نیز هفت درصد افزایش یافته و از ۷۹ درصد به ۸۶ درصد رسیده است.


منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی