تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ: با تخلف مسافربر‌های غیرمجاز برخورد قانونی می‌شود

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از برخورد قانونی با تخلف مسافربر‌های غیرمجاز خبر داد.

کد خبر: ۶۹۵۶۲
۰۹:۱۸ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
رییس پلیس راهور تهران بزرگ: با تخلف مسافربر‌های غیرمجاز برخورد قانونی می‌شود
 
دیدارنیوز - «سردار محمد حسین حمیدی» رییس پلیس راهور تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار ایلنا درباره گشت‌های مشترک پلیس و تاکسیرانی برای برخورد با تخلفات مسافربر‌های غیرمجاز گفت: یکی از اشکالات ما در سطح شهر بی‌انضباطی‌هایی است که از سوی وسایل نقلیه شخصی که عموما مسافرکش هستند، در محدوده‌هایی که ایستگاه‌های تاکسی وجود دارد، صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: این وسایل نقلیه در مناطقی که ایستگاه‌ها و پایانه‌های مسافربری تاکسیرانی وجود دارد و سیستم تاکسیرانی آماده سروی دهی است، حضور دارند و بی‌نظمی‌هایی را ایجاد می‌کنند، این بی‌نظمی‌ها موجب سردرگمی مردم شده و باعث می‌شود، ما در این محدوده‌ها وضعیت ترافیک خوبی نداشته باشیم.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: از همین‌رو با همکاری تاکسیرانی تیم‌های تلفیقی مشترکی از ده روز گذشته تشکیل شده و همکاران ما در پلیس راهنمایی و رانندگی و بازرسان تاکسیرانی در محدوده‌های مشخص فعالیت کرده و با بی‌نظمی‌های تاکسی‌ها و همچنین مسافربر‌های شخصی که در این محدوده‌ها برای حمل و نقل عمومی ایجاد مزاحمت می‌کنند، برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

سردار حمیدی درباره اعمال قانون این خودرو‌ها یادآور شد: با استفاده از سامانه سپهر که در اختیار ماموران قرار دارد و به صورت آنلاین تخلفات راننده و مالک خودرو را ابلاغ می‌کند، این طرح مشترک در حال اجراست و خوشبختانه بعد از بررسی‌های صورت گرفته اجرای این طرح بازتاب خوبی داشته و انضباط بهتری نسبت به قبل در این محدوده‌ها شاهد هستیم.

وی همچنین درباره اقدامات پلیس راهور برای جمع‌آوری معتادان متجاهر گفت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در محدوده‌های بزرگراهی و اتوبان‌ها که معتادان متجاهر در سطح آزادراه‌ها حضور دارند و باعث ایجاد تصادفات و مرگ خودشان می‌شوند، مامور هستند که نسبت به برخورد با آن‌ها و انتقالشان از این محدوده‌ها اقدام کنند. جمع‌آوری معتادان از سطح بزرگراه‌ها و انتقال آن‌ها به مراکز نگهداری با هماهنگی ماموران پلیس پیشگیری صورت می‌گیرد. درباره اجرای مجدد طرح ترافیک گفت: طرح ترافیک در شهر تهران از روز گذشته به حالت قبل برگشت به این ترتیب که اجرای طرح مذکور از ساعت ۸/۳۰ صبح هر روز آغاز و تا ساعت ۱۶ ادامه دارد و رانندگانی که در این محدوده حضور دارند  از ساعت ۱۴/۳۰ مجوز خروج از طرح را خواهند داشت.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تصریح کرد: در مدتی که طرح ترافیک لغو شده بود، با افزایش تصادفات و افزایش سفر‌های غیرضروری و تردد مواجه بودیم و لغو این طرح آثار و تبعات خوبی در حوزه ترافیک نداشته است.
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی