تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

کرونا ۱۰۲۰۰ تهرانی را قربانی کرد

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا امروز ۱۰۲۰۰ تهرانی بر اثر ابتلا به این بیماری فوت کرده اند.

کد خبر: ۶۹۵۲۲
۱۶:۴۳ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ ناهید خداکرمی در تذکری پیش از دستور درخصوص شیوع بیماری کرونا گفت: وضعیت کشور را در حال ملاحظه داریم و تا دیروز و در عرض ۶ ماه در کل تهران ۱۰ هزار و ۲۰۰ تهرانی جان باخته اند.
 
عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: برای مثال در روز جمعه مرگ بچه‌ای ۸ ساله را شاهد بودیم که اتفاقا پدر و مادرش هم پزشک بودند.
 
خداکرمی گفت: لذا از هموطنان می‌خواهیم تا نسبت به اجرای فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و شست و شوی دست‌ها پیگیری ویژه داشته باشند.
 
وی افزود: از شهرداری هم می‌خواهیم تا نسبت به اجرای صحیح فاصله گذاری دقت لازم را داشته باشند و شعار هر خانه یک حسینیه را پیگیری کند.
 
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: هرچند عملکرد سازمان زیباسازی در نصب بیلبورد‌های هشدار دهی خوب بوده است، اما جا داشت در سطح محلات و مناطق در قالب بیلبورد‌هایی پروتکل‌های بهداشتی را به مردم یادآوری می‌کردند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی