تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

وزنه‌برداران مدال‌های خود را برای پویش کمک مومنانه به حراج می‌گذارند

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری گفت: برخی از قهرمانان و پیشکسوتان وزنه‌برداری اعلام کردند که هستند تا مدال خود را برای کمک به پویش مومنانه به مزایده بگذارند.

کد خبر: ۶۹۵۱۹
۱۶:۳۵ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ «محسن بیرانوند» اظهار داشت: فدراسیون وزنه‌برداری پیرو سخنان مقام معظم رهبری به دنبال ترویج کمک مومنانه در ورزش و سطح جامعه است و در این راه دست یاری به سمت بزرگان این رشته دراز کرد. پیشکسوتان و قهرمانان وزنه‌برداری نیز درخواست فدراسیون را بی‌پاسخ نگذاشتند و با حضور در فدراسیون، برای حضور در این پویش اعلام آمادگی کردند.
 
دبیر فدراسیون وزنه‌برداری با اشاره به اقدامات در دستور کار برای راه‌اندازی پویش مومنانه گفت: تعدادی از قهرمانان ورزشی رشته اعلام کردند که حاضرند مدال‌های جهانی و المپیک خود را برای کمک به این پویش به حراج بگذارند و عواید فروش این مدال‌ها در قالب کمک مومنانه به مردم خواهد رسید.
 
بیرانوند ادامه داد: پویش مومنانه یک کار فرهنگی است که می‌تواند بخشی از مشکلات اقشار آسیب‌پذیر جامعه را برطرف کند. زمانی که بسته‌های حمایتی از سوی فدراسیون با کمک خیرین تهیه شد آن را در بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیدگان از ویروس کرونا تقسیم خواهیم کرد و ارزش تقریبی هر بسته نیز در حدود ۳۰۰ هزار تومان است.
 
وی در پاسخ به این پرسش که آیا این پویش می‌تواند برخی از کدورت‌ها را برطرف کند؟ عنوان کرد: ما نام برخی از اختلاف‌نظر‌ها را کدورت نخواهیم گذاشت، زیرا در هر خانواده‌ای اختلاف نظر وجود دارد. ما یک هدف داریم و آن موفقیت رشته وزنه‌برداری است. با وجود برخی اختلاف‌نظر‌ها هدف اصلی تمام پیشکسوتان، کارشناسان و قهرمانان این رشته توسعه وزنه‌برداری است. فدراسیون همچنین برای پویش مومنانه از پیشکسوتان این رشته دعوت به همکاری کرد که با استقبال بزرگان وزنه‌برداری روبرو شد.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی