تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

توصیه‌ی رهبر انقلاب به دولت: با مردم، مستقیم حرف بزنید

رهبر انقلاب در توصیه به دولت تاکید کردند: با مردم، مستقیم حرف بزنید.

کد خبر: ۶۹۵۰۷
۱۴:۱۱ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ حضرت آیت الله خامنه‌ای در دیدار ویدئویی با دولت نکاتی را یاد آور شدند که به این شرح است:
 
_هفته دولت مناسبتی است برای یادآوری و مرور خدمات یکساله اعضای دولت؛ جمع بندی عملکرد‌ها و نقد نقاط ضعف و نقاط قوت. هم دستاورد‌ها را بگویید، هم تنگنا‌ها را بگویید، هم آنچه را که توانستید انجام بدهید را بگویید، هم آنچه را که باید انجام میدادید و انجام نشده را بگویید. با مردم مستقیم حرف بزنید تا آنجایی که ممکن است؛ این روز‌ها محدودیت هست لکن از طریق تلویزیون و با تماس‌های رو در رو با مردم برای آن‌ها توضیح بدهید.
 
_ اهمیت دیگر سال آخر دولت این است که بعضی کار‌های اساسی را که در دولت شما جواب ممکن است ندهد، اما برای دولت بعد به یادگار بگذارید، بگذارید با نام نیک، با تشکر از شما یاد بشود: اصلاح ساختار بودجه، اصلاح نظام بانکی، اصلاح نظام مالیاتی، یا اصلاح قانون اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ کار‌های ماندگار است، کار‌های اساسی است که برای بعد باقی میماند. در این سال کار‌هایی که شروع شده یا قول آن داده شده، سعی بشود تمام بشود. قول ششصد هزار واحد مسکونی، طرح‌های در دست افتتاح وزارت نیرو، سیاست پالایشگاه‌سازی، اقداماتی که در مورد شرکت‌های دانش‌بنیان شروع شده، اقدامات مربوط به نظام سلامت مخصوصاً در مواجهه‌ی با کرونا، و مسئله‌ِی افزایش تولیدات کشاورزی که قول داده شده را ادامه بدهید و با جدیّت دنبال کنید. به‌هیچ وجه نباید به صورت وقت اضافی به سال آخر نگاه کرد.
 
رهبر انقلاب هر سال به مناسبت سالگرد شهادت شهیدان رجائی و باهنر و هفته‌ی دولت، با دولت‌های مختلف به‌صورت حضوری دیدار داشتند که امسال این برنامه به دلیل شیوع کرونا از طریق ارتباط تصویری برگزار شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی