تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

هلاکت سرکرده گروهک تروریستی داعش در یمن

جنبش انصار الله یمن از هلاکت سرکرده گروهک تروریستی داعش و تعدادی از فرماندهان این گروه در منطقه قیفه در استان البیضاء یمن خبر داد.

کد خبر: ۶۹۴۹۳
۱۳:۱۴ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ به نقل از عربی ۲۱، جنبش انصار الله یمن اعلام کرد که «رضوان قنان» معروف به «ابوولید العدنی» سرکرده گروه تروریستی داعش و تعدادی از فرماندهان این گروه در منطقه قیفه در استان البیضاء یمن به هلاکت رسیدند. 
 
عملیاتی که منجر به هلاکت قنان و فرماندهان داعشی شد پس از تلاش اطلاعاتی و محاصره و درگیری با آنان صورت گرفت. 
 
فرماندهان داعشی که در کنار قنان به هلاکت رسیدند، «سلیمان العدنی»، رئیس سابق گروه‌های تولید بمب‌ها و کمربند‌های انفجاری، «معین ناصر المفلحی الیافعی» معروف به «ابو محمد العدانی»، رئیس پیشین امنیت گردان‌های وابسته به داعش، «حامد عبده محمد علی انعم» معروف به «خطاب الابی»، مسئول روابط و تدارکات داعش و «عبدالله مسعد محمد الجراح»، یکی از پایه گذاران داعش در استان البیضا هستند.
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی