تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

تردد شبانه از جاده هراز تا روز سه‌شنبه ممنوع است

مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای از انسداد شبانه جاده هراز به دلیل انجام عملیات کارگاهی به مدت دو شب خبر داد.

کد خبر: ۶۹۴۴۵
۰۹:۴۵ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها از عملیات کارگاه جاده‌ای مهم که منجر به انسداد جاده هراز محدوده تونل زیار باغ شد خبر داد.
 
بر این اساس جاده هراز از امروز (۲ شهریور) تا فردا (٣شهریور) به مدت ۲ شب از ساعت ۲۱ تا ۵ صبح روز بعد، به دلیل اجرای عملیات تعمیر، نگهداری سیستم روشنایی و تهویه تونل در محدوده کیلومتر ۹۵ مسدود است.
 
در این مدت تردد از جاده‌های جایگزین فیروزکوه و چالوس انجام می‌شود.
 
این مرکز خبر داده است که در شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ٢ هزار و ٢٤٩ ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۰.۹ درصد کاهش تردد رخ داده است. 
 
همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۴.۳ درصد، اوج تردد بین ساعت۱۹ تا ۲۰ و کمترین تردد بین ساعت چهار تا پنج انجام شده است که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعت مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی