تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

قتل یک شهروند سیاه‌پوست دیگر به دست پلیس آمریکا

پلیس آمریکا در حادثه جدیدی که خشم و اتهامات گسترده‌ای را علیه نیرو‌های امنیتی به دلیل ظلم علیه آمریکایی‌های آفریقایی‌تبار به دنبال داشت، یک شهروند سیاه‌پوست را به قتل رساند.

کد خبر: ۶۹۴۴۳
۰۹:۳۹ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۹

قتل یک شهروند سیاه‌پوست دیگر به دست پلیس آمریکا

دیدارنیوز ـ به نقل از روسیا الیوم، پلیس آمریکا با اقدام خشونت‌بار و منزجر کننده دیگری یک شهروند سیاه‌پوست را به قتل رساند.
 
پلیس اعلام کرد فرد کشته شده، شهروندی سیاه‌پوست به نام «تروارد بلرن»، ۳۱ ساله است و این حادثه جمعه شب در شهر لافایت در ایالت لوئیزیانا هنگام تلاش برای دستگیری وی رخ داده است. 
 
پلیس در ادامه افزود که تیمی از اعضای آن عصر روز جمعه در یک فروشگاه کوچک در شهر لافایت به دلیل ناآرامی‌های ناشی از حمله یک شخص با چاقو حاضر شدند. 
 
در این بیانیه آمده است: «پلیس، بلرن را در پارکینگ فروشگاه پیدا و تلاش کرد وی را بازداشت کند، اما گریخت و پلیس او را تعقیب و از شوک‌هایی استفاده کرد که ناکارآمد بودند و هنگام تلاش این فرد برای ورود به فروشگاه به سمت وی تیراندازی شد و سپس به بیمارستان منتقل شد که درگذشت.»
 
پلیس با اشاره به اینکه هیچ کدام از اعضای آن زخمی نشده‌اند، بدون ارائه جزئیات بیشتر در این زمینه گفت که در حال تحقیق در مورد این حادثه هستند.
 
فایل‌های ویدیویی از قتل بلرین در رسانه‌های اجتماعی پخش شد و دست کم شش پلیس در اطراف این مرد ظاهر شدند و حدود ۱۰ بار به او تیراندازی کردند.
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی