تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

ثبت اعتراض به آراء کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ غیرحضوری شد

مدیرکل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه شهرداری تهران از فراهم شدن امکان ثبت اعتراض مالک به آراء صادره کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ به صورت برخط از طریق کارتابل شهروندی در "سامانه تهران من" خبر داد.

کد خبر: ۶۹۴۲۷
۰۸:۰۰ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ حامد سلیمی مدیرکل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه شهرداری تهران در خصوص امکان ثبت غیر حضوری اعتراض به آراء صادره کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ گفت: در راستای فرآیند هوشمندسازی و به منظور رفاه حال شهروندان تهرانی و تسریع در امور، امکان ثبت درخواست اعتراض به آراء صادره کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ و همچنین امکان ثبت دفاعیه نسبت به فرم وضعیت خلاف به صورت برخط و از طریق کارتابل شهروندی مالکین در "سامانه تهران من" فراهم شد؛ از این رو دیگر نیازی به مراجعه حضوری مالک نبوده و متقاضیان محترم می‌توانند با مراجعه به سامانه urban.tehran.ir و با استفاده از نام کاربری شهروندی خود اقدام به ثبت اعتراض و دفاعیه کنند.
 
 
وی افزود: در صورتیکه متقاضی فاقد حساب کاربری شهروندی باشد، ابتدا باید در سامانه تهران من (my.tehran.ir) ثبت نام کرده و پس از دریافت پیامک حاوی نام کاربری و رمز ورود برای ثبت تعهدنامه صیانت از نام کاربری، به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک شهر مراجعه کند.
 
 
بنا براعلام روابط عمومی معاونت شهرسازی شهرداری تهران، سلیمی تأکید کرد: بعد از تأیید تعهدنامه در دفتر خدمات الکترونیک شهر، (مالک/ متقاضی) می‌تواند با مراجعه به سامانه urban.tehran.ir و ورود با نام کاربری شهروندی خود، اقدام به ثبت اعتراض به رأی صادره یا ثبت دفاعیه نسبت به فرم وضعیت خلاف نماید.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی