تیتر امروز

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

اظهارات پوتین در اجلاس سران کشورهای ساحلی دریای خزر

رئیس‌جمهوری روسیه گفت، نشست سران کشورهای حوزه دریای خزر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و کنوانسیون خزر عدم حضور دولت‌های خارج از منطقه در این دریا را تضمین می‌کنند.

کد خبر: ۶۹۳۸
۱۶:۳۳ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۷

دیدارنیوز - ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در اجلاس سران کشورهای ساحلی دریای خزر اظهار کرد که رهبران کشورهای حوزه دریای خزر به دنبال ایجاد انجمن اقتصادی خزر هستند.

رئیس‌جمهوری روسیه گفت: تصمیم برای ایجاد انجمن اقتصادی خزر این امکان را فراهم خواهد ساخت که تعاملات میان جوامع تجاری کشورهای ما تحکیم شود.

وی اظهار کرد: لازم است مکانیزم رایزنی‌های مربوط به فعالیت‌های دریایی در راستای جلوگیری از تصادفات در دریای خزر ایجاد شود.

پوتین گفت: روسیه تمایل دارد تعامل دریایی خود را با چهار کشور دیگر حوزه دریای خزر گسترش دهد.

وی تصریح کرد: ما بر این باور هستیم که توسعه شراکت دریایی بسیار مهم است.

به گفته پوتین، کنوانسیون دریای خزر حل مسائل را بر اساس اصل اتفاق نظر تضمین می‌کند تا منافع تمامی جناح‌ها مدنظر قرار گیرد.

رئیس‌جمهوری روسیه خاطرنشان کرد، کشورهای حوزه دریای خزر به دنبال افزایش همکاری‌ها در عرصه‌های مهمی نظیر سیاست خارجی هستند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی